اخبار داغ

عضو شورای سیاستگذاری صنعت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد؛

شکوفایی تولید کشور به دست چریک های صنعتی و اقتصادی در دولت انقلابی/ قوانین دست و پا گیر تولید و صادرات در دولت آیت الله رئیسی رفع خواهد شد

شکوفایی تولید کشور به دست چریک های صنعتی و اقتصادی در دولت انقلابی/ قوانین دست و پا گیر تولید و صادرات در دولت آیت الله رئیسی رفع خواهد شد
شکوفایی تولید کشور به دست چریک های صنعتی و اقتصادی در دولت انقلابی قوانین دست و پا گیر تولید و صادرات در دولت آیت الله رئیسی رفع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva)، مهندس حمید قاطع، عضو شورای سیاستگذاری صنعت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با حضور در جمع تولیدکنندگان، کارفرمایان و کارگران شهرک صنعتی اشتهارد، ضمن اشاره به اینکه اعتقاد به بقای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی است که امروز گرد هم جمع آمده ایم، گفت: همه ما انقلاب اسلامی را به عنوان حیاتی ترین موضوع زندگی قبول داریم و در چهار سال گذشته انتخاباتی برپا شد که بسیاری از تولیدکنندگان به امید اینکه دولت فعلی مشکلات را رفع خواهد کرد، در انتخابات حاضر و تبلیغ های بسیاری را متقبل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با ابزار تاسف از اینکه امروزه جریان نفوذی که به تعبیر مقام معظم رهبری در کشور راه افتاده و زندگی تمامی آهاد جامعه اسلامی را به تباهی کشیده است و مردم این را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس می کنند، گفت: مشخص بوده که این دولت و کاندیدها به دنبال چه بوده اند و چه بلایی سر تولید کشور و زندگی مردم آورده اند و حال با وقاهت تمام خود را کاندید ریاست جمهوری معرفی می کنند.
,
 
,
قاطع با  تاکید بر اینکه بنده عاجزانه تمنا دارم، تا آخرین لحظه انتخابات از تشویق مردم، دوستان و خانواده خود برای رای دادن به کاندید اصلح آیت الله رئیسی غافل نشوند، اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای عدم شرکت مردم در انتخابات به کار گرفته اند، اما جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و برکت وجود نازنین امام زمان عجل الله تعالی فرجه پا برجا و دشمنان مایوس خواهند شد.
,
 
,
این فعال کمیته صنعت، معدن و اصناف ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، به عنوان یکی از پیشکسوتان حوزه صنعت و شورای اعتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با احصا مشکلات تولیدکنندگان، کارفرمایان، تجار و فعالان اقتصادی اقدامات امیدبخشی رقم خورده و تمام قوانین،  بخشنامه ها بررسی و قوانین مذکور در جهت رفع مشکلات فعالان  اقتصادی مجددا تدوین شده است.
,
 
,
وی تاکید کرد: لازمه اجرایی شدن این قوانین روی کار آمدن دولتی انقلابی است. متاسفانه در حال حاضر فعالین اقتصادی برای فعالیت سر در گم  مانده اند و برای فعالیت در جبهه های مختلف اقتصادی از جمله بازار، توسعه بازار، تامین مالی، مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی و یا قوانین متعدد و دست و پا گیر ناتوان مانده اند.
,
 
,
این فعال کمیته صنعت، معدن و اصناف ستاد مرکزی آیت الله رئیسی، به تولیدکنندگان کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در کشوری مانند ترکیه تمام تمرکز تولید کننده به تولید و فروش و فتح بازارهای بین المللی است در حالی که تولیدکنندگان کشورمان به جای تولید باید به مشکلات پیش پای افتاده مالیات، تامین اجتماعی و …. فکر کنند. این موارد به بیانات گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۰در خصوص جهش تولید، مانع زدایی ها و …  بر می گردد در شرایط فعلی نیاز به فتح بازارهای بین المللی که شرایط آن با خون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا فراهم شده است، توسط تولید کنندگان داریم و برای رسیدن به این بازارها نیاز به دولتی انقلاب داریم تا بتوان از تولید کننده حمایت کرد.
,
 
,
عضو شورای سیاستگذاری صنعت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ابزار تاسف از اینکه جریان مفسدان و نفوذی ها مانع از رشد اقتصادی کشور شده است، تصریح کرد: بر همه واجب است در این چند روز باقیمانده از انتخابات شبانه روز پای کارباشند چرا که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و ایران در برهه تاریخی قرار دارد و این موضوع تاجر و فعال اقتصادی و کارفرما و کارگر نمی شناشند و همه باید در صحنه حاضر باشیم.
,
 
,
وی افزود: اگر انتخاب قاطع آیت الله رییسی را نداشته باشیم کشورمان با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم خواهد کرد همان طور که کشورهایی مانند سوریه و غیره به دام مشکلات افتادند. اکنون مشکلات کشور فضای مجازی نیست بلکه مشکلات اقتصادی و صنعتی است که مردم از  آن عاجز مانده اند، با قوانین ارزی برای صادرکنندگان و واردکنندگان و تجار مشکلاتی غیر قابل حل ایجاد کرده اند و اکنون خود را کاندید معرفی می کنند. الان زمانی است که مردم باید این نه را بگویند تا در تاریخ ایران ماندگار شود که مردم ایران فریب جریان نفوذ و جاسوسان را نمی خورد.
,
 
,
قاطع اظهار کرد: اکنون صنایع به فناوری و رسوخ فناوری های نوظهور نیاز دارد که با کاغذ بازی های برجامی در چند سال گذشته عمر مردم شریف ایران تباه شد کشور به چریک های اقتصادی و صنعتی نیاز دارد که بدون چشم داشت مادی و نگاه منفی بازار و تولید کننده را توسعه دهد بنده از تمام کسانی که تعلق خاطر به ایران دارند تقاضا دارم تمام تلاش خود را بکار ببریم و با حداکثر آراء وارد میدان شده و با انتخاب اصلح و مردی که با فساد مقابله کرد و در دو ماه آینده نیز سر دسته های فساد را محو خواهد کرد، را یاری کنیم و به هدفمان برای گام دوم انقلاب برسیم و جوانان را در تولید و صنعت کشور مشغول کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه