اخبار داغ

نماینده دامغان:

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد
علی اکبر علیزاده گفت: امروز جبهه انقلاب نیاز به اتحاد دارد و علیرضا زاکانی به عنوان یک فرد فهیم و بصیر این ضرورت را درک کرد تا افراد بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن بیان اینکه انتخابات یک حق بی نظیری است که اما خمینی برای کشور به ارمغان آورده است، گفت: انتخابات و دموکراسی به شیوه ای که در کشور ما اجرا می شود ، تقریبا در دنیا بی نظیر است و بسیاری از کشور ها یا تحت سلطه یک نظام سلطنتی هستند و یا در کشور های غربی به ظاهر متمدن مردم محبور به انتخاب از بین تنها دوحزب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد

, امروز جبهه انقلاب نیاز به وفاق و همدلی دارد,

وی در ادامه افزود: در فتنه 88 یک عده به ظاهر خودی ولی در واقع همراه با دشمن قصد داشتند دیکتاتوری خود را به مردم تحمیل کنند و نظام انقلاب اسلامی  8 سال خسارت را به خاطر احترام به رای مردم پذیرفت.

,

علیزاده شرکت در انتخابات را به ظاهر یک لحظه اما آن را نقشه راه 8 ساله کشور دانست وافزود: مردم باید به شخصی رای دهند که با تقوا و کاربلد باشد و به این خود باوری رسیده باشد که کلید حل مشکلات نه در وین و اتریش و نیویورک بلکه در داخل کشور است و امیدوار هستیم خداوند مردم را کمک کند که بتوانند از حق خود نهایت استفاده را بکنند.

,

این عضو خانه ملت انتخابات پیش رو را تقابل دو جریان انقلابی و غیر انقلابی دانست واذعان کرد: جریان غرب گرا 32 سال از عمر انقلاب با عناوین مختلف و با وعده های دروغ و توخالی رای مردم را گرفت، اما در نهایت ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

,

نماینده مردم دامغان با اشاره به انصراف علیرضا زاکانی از کاندیداتوری انتخابات پیش رو تصریح کرد: امروز جبهه انقلاب نیاز به اتحاد و وفاق دارد و آقای زاکانی به عنوان یک فرد فهیم و بصیراین ضرورت را درک کرد تا افراد بیشتری پای صندوق رای حضور یابند.

,

علیزاده ابراز امیدواری کرد که با انصراف زاکانی به نفع آیت الله رئیسی، این کاندیدای جبهه انقلاب تقویت و یک اتفاق مبارک در 28 خرداد رقم خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه