اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی :

حضور حداکثری در انتخابات عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه است

حضور حداکثری در انتخابات عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه است
سردار کریمی گفت: حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و تحریم های ظالمانه است و امنیت پایدار نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (چهارشنبه) در جمع ورزشکاران برتر استان و تجلیل از ورزشکار بسیجی خانم لاله پوریا منش گفت: انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملی است که ملت با حضور خود در پای صندوق ها پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی را نشان می دهند و لذا از این جهت راهبرد ارزشمندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور در انتخابات های مختلف مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان داده اند و بسیاری از کشورها در طول این سال ها از ملت ایران الگو برداری کرده اند و لذا حضور حداکثری ملت در ۲۸ خرداد ماه بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان از چندین ماه گذشته سناریوهای پیچیده ای برای حضور کمرنگ ملت در انتخابات طراحی کرده که البته تاکنون با هوشیاری ملت بسیاری از آنها با شکست مواجه شده و قطعا حضور حماسی ملت دشمنان را با شکستی خفت بار و تحقیرآمیز مواجه خواهد ساخت.

,

وی بیان کرد: حضور حداکثری ملت ایران در ۲۸ خرداد ماه عامل مهم مقابله با جنگ اقتصادی، فرهنگی و تحریم های ظالمانه است و امنیت پایدار نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات پرشور و حماسی آثار و برکات بسیار فراوانی دارد و به پیشرفت همه جانبه کشور سرعت جهشی می دهد،گفت:ملت ایران که در طول این سال ها مجاهدانه در میدان های مختلف برای پیشرفت و عزت کشور گام برداشته قطعا در این انتخابات که همچون آزمونی بزرگ است موفق و سربلند بیرون خواهد آمد.

,

وی افزود: یکی از راهبردهای مهم امروز کشور قوی شدن در همه ابعاد است و لذا اگر به دنبال قوی شدن هستیم علاوه بر اینکه همه باید به میدان مشارکت بیاییم بلکه دیگران را نیز باید دعوت به میدان کنیم.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه موجب پای کارآمدن استعدادها و ظرفیت های درونی کشور خواهد شد و نتیجه آن شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است و لذا همه باید نقش آفرینی کنیم.

,

وی با اشاره به نقش ورزشکاران در انتخابات بیان کرد: خوشبختانه امروز ورزشکاران استان مرکزی از روحیه ای بسیجی و انقلابی برخوردار هستند و در صحنه های مختلفی همواره افتخارات بزرگی از خود برجای گذاشته اند که یک نمونه آن مشارکت ورزشکاران برای تکریم شهدای استان بود که در کنگره شهدا اتفاق افتاد.

,

کریمی افزود: ورزشکاران و البته همه افرادی که در بین مردم جایگاه اجتماعی دارند باید برای مشارکت حداکثری و دعوت دیگران به خلق حماسه ای دیگر در انتخابات باید پای کار بیایند و در این فرصت باقی مانده همه را به حضور در انتخابات دعوت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: امتناع داور بسیجی اراکی خانم لاله پوریا منش از قضاوت مسابقه ورزشکار رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان از بصیرت و آگاهی جوانان و اهمیت ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی برای آنها دارد که قابل تقدیر است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه