اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان؛

گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده‌ایم/ نگاه دولت آینده بر مبنای تفکر اسلامی باشد

گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده‌ایم/ نگاه دولت آینده بر مبنای تفکر اسلامی باشد
سردار سالاری با بیان اینکه در حوزه نظامی گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده ایم و کسی جرات تعرض نظامی به ما را ندارد، گفت: نگاه دولت آینده بر مبنای تفکر اسلامی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف و یک فرصت و موقعیت بسیار عالی برای هر یک ازما مردم ایران است که بتوانیم زمینه ای را برای تحقق آرمان های نظام و انقلاب فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سردار سالاری با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای سرنوشت انقلاب اسلامی و همه ملت های جهان اسلام است، افزود: به فرمایش شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی؛ ایران اسلامی حرم است و اگر این حرم باقی بماند سایر حرم ها امن می ماند.

,

وی تصریح کرد:در این فرصت محدود و باقی مانده تا بزرگترین رویداد انقلاب، باید سرنوشت خود را رقم بزنیم و مرحله سوم از تمدن سازی اسلامی را محقق کنیم.

,

در تشکیل دولت اسلامی درجا زده ایم
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: انقلاب اسلامی را با محوریت مردم و تبعیت از امام راحل به پیروزی رسانده ایم و گام دوم از این نهضت را که تشکیل حکومت هست، انجام شده و در گام سوم سال های زیادی در تشکیل دولت اسلامی درجا زده ایم و وقت آن رسیده به این مهم دست یابیم.

, در تشکیل دولت اسلامی درجا زده ایم,
,

سردار سالاری با تاکید بر اینکه نگاه دولت ها باید بر مبنای تفکر اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: دولت هایی از ابتدای تاسیس انقلاب اسلامی تا کنون آمده اند اما نگاهشان بر مبنای تفکر اسلامی نبوده است.

,

وی گفت: در این فرصت مغتنم می شود زمینه ایجاد دولت اسلامی را رقم زد که تشکیل دهنده دولتی جوان، مومن و انقلابی باشد و زمینه ساز تشکیل جامعه اسلامی باشد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه در برهه‌ای حساس قرار داریم و چشم جهان به انتخابات ما است، تصریح کرد:  ان شاالله در 28 خرداد ماه با حضورمان مقدمه ای را فراهم کنیم که شاهد تشکیل دولت مومن انقلابی در خط امامین انقلاب باشیم.

,

سردار سالاری تاکید کرد:از دولت های لیبرالی و با نگاه و تفکر به کدخداها خسته شده ایم، دولت هایی که مرعوب غرب هستند و جمله حضرت امام که می فرمایند ما می توانیم را فراموش کرده اند.

,

وی گفت: در طول عمر انقلاب شاهد توطئه های ضد انقلاب بوده ایم و حضور آگاهانه مردم خنثی کننده تهاجم دشمنان بوده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: با بی تدبیری شاهد مشکلات مردم هستیم، ما امروز نباید شاهد راه اندازی قرارگاه مرغ و تخم مرغ می بودیم و می توانستیم در مباحث علمی به رشد  بیشتر پرداخته شود.

,

مردم همیشه پای انقلاب بوده اند

, مردم همیشه پای انقلاب بوده اند,

سردار سالاری افزود: مردم همیشه پای انقلاب بوده اند و ما مسئولین دین‌مان را به مردم ادا نکرده ایم، ما میراث‌دار شهدای این کشور هستیم و در اکثر وصیت نامه‌های شهدا تبعیّت محض از ولایت بوده است، اما کدامیک از این دولت ها در خط ولایت حرکت کرده اند؟

,

وی با اشاره به رخ دادن بداخلاقی های مناظراتی اظهار کرد:کسانی که خود را در مقام سکان داری کشور می بینند حرف هایی در مناظرات زده اند که انگار رادیوهای بی بی سی و ضدانقلاب این سخنان را گفته اند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: امروز با دو تفکر روبرو هستیم که یکی برگرفته از امامین انقلاب و میراث شهدا و ائمه اطهار است که می گویند ما بن بست نداریم و نمونه آن ایستادگی در جنگ تحمیلی بوده است که می تواند بن بست شکن باشد و دیگری تفکر لیبرالی متکی به غرب است .

,
,

در حوزه نظامی گلوی  آمریکا و اسرائیل  را فشرده ایم

, در حوزه نظامی گلوی  آمریکا و اسرائیل  را فشرده ایم,

سردار سالاری با تاکید بر این که امروز در حوزه نظامی گلوی  آمریکا و اسرائیل  را فشرده ایم و کسی جرات تعرض نظامی به ما را ندارد، خاطرنشان کرد: دلیل این اقتدار پیروی از تفکرات امام و حرکت در این مسیر بوده است.

,

وی بیان کرد: در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بایست نگاه به کد خداها را حذف و  مسئولان در جمهوری اسلامی خود را خدمتگذار مردم بنامند و لازم است نگاه ارباب رعیتی پایان یابد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار کرد: اُف بر کسانی که در مدت مسئولیتی شان کاری نکردند که دغدغه مردم و جوانان کاسته شود، اگر کاری انجام نشود از بی عرضگی شماست که چشمتان به غربی ها و شرقی ها و آمریکا بوده است.

,

سردار سالاری با بیان اینکه تفکری می تواند برای مردم ارزشمند باشد که ادامه مسیر ولایت باشد، خاطرنشان کرد: امروز چشم شهدا، دست شهید حاج قاسم عزیز و مادران شهدا شاهد هستند که چه انتخابی می کنیم، امروز زمینه ای را فراهم کنیم که سکان انقلاب را به فردی بسپاریم که ادامه راه شهدای انقلاب را زمینه سازی کند.
وی همچنین با توجه به هم زمانی انتخابات شورای شهر و روستا خاطرنشان کرد:ا نتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را باید به گونه ای رقم بزنیم که شاهد رونق شهرها و روستاها نیز باشیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه