اخبار داغ

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد:

دشمن به دنبال بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات است

دشمن به دنبال بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات است
نوری زاده رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد گفت: دشمن به دنبال بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا نوری زاده رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه در حال حاضر با مشکلات عدیده‌ای مثل تورم و کمبود کالا در کشور مواجه هستیم، گفت: مشکلات و گرفتاری‌های زیادی برای مردم، اصناف و بازاریان و مشاغل مختلف در طول سالیان اخیر به وجود آمد که تنها دلیل آن را می‌توان عدم مدیریت مناسب دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به ضعف‌های قانونی موجود در کشور، اظهار داشت: به طور مثال در بحث ارزش افزوده در صنف طلا و جواهرات که دو سال است در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به تصویب رسیده اما با گذشت این دو سال هنوز هم اجرایی نشده که نشان از عدم مدیریت درست در کشور است.

,

نوری زاده با تأکید بر اینکه ما نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشیم، افزود: دشمن در طول چهل سال گذشته مشکلات بسیار زیادی را برای کشور به وجود آورده و الان نیز به دنبال بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات است.

,

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد ادامه داد: ما باید در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور و پررنگی را داشته باشیم تا هم بتوانیم مشت محکمی بر دهان دشمن بزنیم و اینکه بتوانیم با انتخاب درست، این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه