اخبار داغ

داور بین‌المللی کشتی مطرح کرد؛

هر رای مردم تیری به سینه دشمن/ حضور در انتخابات نشان از پایبندی به نظام و خون شهداست

هر رای مردم تیری به سینه دشمن/ حضور در انتخابات نشان از پایبندی به نظام و خون شهداست
سلاحورزی گفت: هر رای مردم در انتخابات، تیری به سینه دشمن است و با حضور در سنگر و صحنه انتخابات دشمن را ناامید خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهمینه سلاحورزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات و رای دادن هر فرد علاوه بر اینکه یک تکلیف است، یک مسئولیت نیز محسوب می شود که بر عهده همه افراد واجد شرایط در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امروز چشم همه دنیا به انتخابات است که ببینند حضور ملت ایران در پای صندوق های رای چگونه است، هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد یاس دشمنان نیز بیشتر می شود.

,

داور بین المللی کشتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت ها و تلاش های بسیاری به پیروزی رسید و برای تدوام انقلاب شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و همه ما وظیفه داریم که به انقلاب، خون شهدا و آرمانها پایبند باشیم.

,

سلاحورزی با اشاره به انتخاب اصلح عنوان کرد: علاوه بر حضور در انتخابات لازم است از بین نامزدهای انتخاباتی، فردی اصلح را انتخاب کرد تا بتواند وضعیت موجود را بهبود بخشد و برای حل مشکلات راهکار داشته باشد.

,

وی بیان کرد: هر فرد واجد شرایط یک حق رای دارد، یا می تواند در انتخابات مشارکت کند و رای خود را در صندوق بیندازد که این به نفع انقلاب اسلامی ایران و کشور است و اگر در انتخابات شرکت نکند به نفع دشمن است اما باید توجه داشت که هر رای که به صندوق انداخته می شود، تیری به سینه دشمن است.

,

داور بین المللی کشتی خاطرنشان کرد: ملت ایران در این سالها با حضور خود، اقتدار و انسجام را به دنیا نشان داده اند و این بار نیز در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت و با حضور خود اعلام می کنند که اجازه دخالت به دشمن را نمی دهند و خودشان در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می کنند.

,

سلاحورزی با بیان اینکه باید با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم، گفت: ملت ایران همیشه در سنگر و صحنه حضور داشته اند و با آگاهی کامل می توانیم یک انتخابات اصلح و درست داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه