اخبار داغ

احسان رئیسی در یاسوج مطرح کرد:

رئیسی پرچم عدالت را بالا برده است/ آنچه بقیه شنیده‌اند رئیسی دیده است

رئیسی پرچم عدالت را بالا برده است/ آنچه بقیه شنیده‌اند رئیسی دیده است
نماینده آیت الله رئیسی در شوراهای هماهنگی جبهه انقلاب گفت: آقای رئیسی پرچم عدالت و پرچم "ما می توانیم" را بالا برده است، مردم امیدوار هستند و امیدوارتر شده اند؛ افراد ضعیف مردم را ناامید می‌کنند و با شیهه افکنی سعی می کنند رقیب شان را بیرون کنند اما این دسیسه ها رو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس احسان رئیسی، نماینده آیت الله رئیسی در شوراهای هماهنگی جبهه انقلاب  عصر روز گذشته در همایش حامیان آیت الله رئیسی با بیان اینکه حامل تشکر و سلام ویژه ایت الله رییسی برای مردم استان هستم گفت:نکته اول در انتخابات  مشارکت است به اقای رئیسی رای ندهید اما در انتخابات شرکت کنید بگذارید عزت این کشور پا برجا بماند ،به احترام شهدا و حاج قاسم شرکت کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی گفت: مشکلات وجود دارد اما راه حلش شرکت در انتخابات است با هر حزب و رویکردی همه شرکت کنید این انتخابات متعلق به همه مردم است.
 
,
,
رئسی بیان کرد: به شما دلیر مردان عشایر غیور نخبگان ،جوانان نوجوانان سلام می دهم با علم و اطلاع و شناخت نسبت به ایشان عرض میکنم دولت آینده دولت شور و تحول خواهد بود،شما شاهد بودید قوه قضاییه دو سال قبل در پایین ترین سطح رضایت عموم بود،قوه قضائیه در سال های گذشته مانع زدایی کرد هزاران کارخانه فعال شدند، کارخانه هایی که به صورت ناروا بسته شده بودند. 
,
 
,
وی ادامه داد: اقای رئیسی پرچم عدالت و پرچم ما می توانیم را بالا برده است مردم امیدوار هستند و امیدوار تر شده اند افراد ضعیف مردم را ناامید می‌کنند و با شیهه افکنی  سعی میکنند رقیب شان را بیرون کنند اما این دسیسه ها رو شده است.
,
 
,
رئیسی گفت: ما امیدوار هستیم  شما مردم بتوانید در این انتخابات ورق را به نفع انقلاب و آرمان های شهدا برگردانید، خیلی مسائل گفته نمی شود  آیت الله رییسی در حرم مطهر رضوی نیز چندین کار بزرگ انجام دادند تأسیس بنیاد کرامت و تأسیس زائر سرا دو کار بزرگ بود رئیسی به سمت چالش ها حرکت میکند برخی خود را به سمت چالش ها قرار نمی دهند رئیسی در میدان حضور دیده اند آنچه که برنامه عده ای است کارنامه رئیسی است آنچه که بقیه شنیده اند رئیسی دیده است.
,
 
,
وی گفت: در موضوع کرونا سازمان زندان ها به دستور ایت الله رییسی زندانها برای مفسدین اقتصادی خلوت شد قوه قضاییه برای مبارزه با مفسد بود امروز وقت مبارزه با فساد است امروز وقت نقد کردن چک برجام است امروز وقت تدبیر واقعی است امروز وقت آن است که مردان و زنان و جوانان دولت را به دست بگیرند و مردم برای آینده زیبا و و روشن امیدوار شوند.
,
 
,
رئیسی عنوان کرد: اقای رئیسی ۳۰ سال در میدان بوده است ۳۰ سال کم خوابی داشته است ۳۰ سال مجاهدت کرده است اینها بخشی از کارنامه ایشان است در استان قدس رضوی معاونت علمی تأسیس شد در هیئت مدیره ها زنان حضور داشتند اقدامات ایت الله رییسی نجومی است  سخت است اما شده و باز هم خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه