اخبار داغ

مردم و مطالباتشان؛

سمنانی ها چه رئیس جمهوری می‌خواهند؟

سمنانی ها چه رئیس جمهوری می‌خواهند؟
مردم شهر سمنان در صدر مطالبات خود از رئیس جمهور آینده انتظار دارند که گره های اقتصادی و معیشتی آنها را برطرف کند و امید را به آنها برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ این روزها که حال و هوای کشور انتخاباتی است و شمارش معکوس ماراتن 28 خرداد آغاز شده  و دیگر تقریبا بازار مناظرات و تبلیغات کاندیداها خلوت شده، فراغی دست داده است تا با  تفکر درست، اصلح را برگزینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وعده های دروغین و تناقض آشکار گفتار و کردار دولت فعلی یاس و نامیدی را هم نشین مردم ایران کرده  وقطعا و یقینا سکاندار آینده پاستور کار دشواری  را درپیش رو دارد و قبل از هر چیز باید حس عزت و خودباوری را به مردم بازگرداند.

,

در اندک فرصت باقی مانده تا شروع فرایند انتخابات به سراغ مردم شهر سمنان رفتیم تا انتظارات و مطالبات آنان را از رئیس جمهور آینده جویا شویم.

,

اما در میان گفته ها و شنیده ها مردم همچنان اقتصاد و اشتغال صدر نشین خواسته های آنها از رئیس جمهور آینده بود.

,

یکی از شهروندان بازنشسته سمنانی در خصوص انتظارات خود از رئیس جمهور آینده کشور گفت: انتظار دارم رئیس جمهور بعدی به درد فقرا و مستمندان و بازنشستگان برسد و حال ما را درک کند.

,

, ,

یکی دیگر از بانوان سمنانی می گوید رئیس جمهور منتخب باید به فکر جوانان و اشتغال آنان باشد و مانند روحانی با دغل و دروغ از ما رای نگیرد و بعد ما را فراموش کند.

,

, ,

یکی از جوانان همشهری نیز معتقد است رئیس جمهور آینده کشور باید به داد مملکت و جوانان برسد، دیگر ازاین وضعیت خسته شده ایم و فقط می خواهیم از این شرایط نجات پیدا کنیم.    

,

, ,

شهروند دیگری  گفت: وعده های نامزدها  را در مناظرات شنیدم و امیدوارم  شخصی انتخاب شود که حرف و عملش یکی باشد وامید را به مردم باز گرداند.

,

, ,

دردناک ترین جمله ایی که در این مصاحبه از زبان یک بانوی جوان سمنانی شنیدم این بود که  امیدوارم هیچ رئیس جمهوری مانند آقای روحانی نباشد.

,

یکی از بانوان مغازه دار سمنانی نیز با گلایه از گرانی های چند سال اخیر گفت: در این 8 سال پای  آقای روحانی برگلوی مردم بود و من از نزدیک درد و فقر را در بین مردم دیدم و خیلی ها دیگر توان خرید ندارند و فقط می خواهم اوضاع اقتصادی بهبود پیدا کند.

,

, ,

اما مردم ایران همواره ثابت کرده اند با وجود تمام سختی ها و کاستی ها پای ارزش های انقلاب واسلام ایستاده اند و همچنان ازآرمان های امام و انقلاب و ارزش های خود دفاع می کنند و با حضور خود در روز 28 خرداد تغییر و تحول را برای اینده خود و فرزندانشان رقم می زنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه