اخبار داغ

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد؛

ضدعفونی سازی شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه

ضدعفونی سازی شعب اخذ رای در شهرستان کهگیلویه
دارا کریمی نژاد از ضد عفونی تمام شعب اخذ رای قبل از برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: 218 شعبه اخذ رای در این شهرستان کار رای گیری را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  با اشاره به اینکه در سطح شهرستان کهگلویه ۲۱۸ شعب اخذ رای پیش بینی شده است گفت: ۸۶ صندوق حوزه شهری ویک صندوق سیار ، ۱۰۱صندوق حوزه روستایی و ۳۰ صندوق سیار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
دارا کریمی نژاد با بیان اینکه چهار  هزار نیرو اعم از امنیتی انتظامی و افراد شعب اخذ رای  اماده انتخابات سالم و امنی را برگزار کنیم افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در شعب اخذ رای همه دستور العمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.
 
,
,
 
,
وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته افزایش چشمگیری یافت. 
 
,
,
 
,
کریمی نژاد به ضد عفونی شعب اخذ رای اشاره و افزود:  نیرو های هلال احمر و بهداشت در شعب اخذ رای حضور داشته که بتوانند از لحاظ بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بر تجماعات انتخاباتی نظارت داشته باشند.
 
,
,
 
,
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه از امادگی کامل چهار بخش این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: شهر های سوق، دیشموک و چاروسا همه عوامل انتخاباتی امادگی کامل برای برگزاری انتخابات رقابتی و امن هستند.
 
,
,
 
,
فرماندار کهگیلویه در پایان بیان داشت: ۱۲۱ نفر در چهار شهر  و ۱۰۳۳ نفر نیز در ۱۸۳ روستای این شهرستان نامزد در رقابت ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا به رقابت خواهند پرداخت.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه