اخبار داغ

امام جمعه جویبار:

دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند

دشمنان انقلاب از حضور حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند
محمد تقی نادعلیزاده گفت: ملت مجاهد ایران به ویژه شهروندان جویبار با حضور پرشور و انتخاب اصل در روز انتخابات ۲۸ خرداد ،دشمنان را در همه عرصه ها وادار به عقب نشینی خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد تقی نادعلیزاده در گفت و گو با بلاغ با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار داریم با اشاره بر ضرورت حضور حداکثری و روشنگری در مسیر انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در آستانه حماسه بزرگ ۲۸ خرداد که شروع یک تحول تاریخی است تعلل و کوتاهی در این مقطع مهم , غیر قابل جبران در همه عرصه های مختلف کشور خواهد بود.

امام جمعه شهرستان جویبار با تاکید بر حضور پرشور و انقلابی ملت مقاوم ایران از زمان انقلاب تا به امروز بیان کرد: ملت ایران به خصوص شهروندان شریف جویبار ، نتیجه استقامت چندین ساله خود را با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد تکمیل و امید دشمنان را به یاس مبدل خواهند کرد.

نادعلی زاده با تشریح ویژگی انتخاب اصلح اظهار کرد: مردم می توانند با انتخاب درست و عاقلانه، امید روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی با تلفیق اراده خودشان در پیمودن مسیر نورانی مجاهدان و ایثار گران انقلاب اسلامی آینده روشنی را برای کشور نوید دهند.

امام جمعه جویبار تصریح کرد: مردم با مجاهد ایران اسلامی ، دشمنان را در همه عرصه ها وادار به عقب نشینی می کنند و تحت رهنمودهای موثر مقام معظم رهبری در این عرصه سرنوشت ساز موفق عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه