اخبار داغ

حضور حداکثری در انتخابات همراه با انتخاب اصلح باشد

حضور حداکثری در انتخابات همراه با انتخاب اصلح باشد
نعمت اسدی گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان نور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگری خلق کنند تا شاهد مأیوس شدن دشمنان ایران اسلامی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص انتخابات اظهار کرد: باید تلاش کنیم با حضور حداکثری فرد اصلح را انتخاب کنیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور حداکثری در انتخابات نشانگر اقتدار ایران اسلامی است و دست رد به کسانی است که سعی می کنند جلوی قدرت ایران اسلامی را در جهان بگیرند.
 
اسدی با اشاره به اینکه به دنبال تمدن اسلامی هستیم، افزود: امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان  نور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگری خلق کنند تا شاهد مأیوس شدن دشمنان ایران اسلامی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

وی بیان کرد: هر چه بیشتر پیش می‌رویم نظام جمهوری اسلامی بالنده و دشمن بیش از گذشته خطر الگو شدن انقلاب اسلامی را احساس می‌کند به همین دلیل با سنگ‌اندازی و توطئه‌های مختلف از جمله ناامید کردن مردم نسبت به نظام تلاش می‌کند جلوی پیشرفت و جهانی شدن این انقلاب را بگیرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور اضافه کرد: امروز بر خلاف میل و اراده دشمن به لطف خدا و انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در مقابل ظلم و استکبار در کشورهای مختلف شکل گرفته است و ابهت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکسته شده‌است.

,

اسدی در باره اهمیت انتخابات گفت: ما باید بدانیم هر تغییری در مملکت با کمک سرانگشتان هر ایرانی در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد و حضور نیافتن مردم عرصه انتخابات آب به آسیاب دشمن ریختن است.

,

وی تاکید کرد: انتخابات عرصه تبیین استقلال و سربلندی ملت ایران با حضور آگاهانه و تقویت اعتماد به نفس و پررنگ کردن اراده ملت ایران است که نباید به دلیل یاوه گوئی‌های دشمن این افتخار کم رنگ جلوه کند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور اختیارات رییس‌ جمهوری در ایران را بسیار دانست و اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار ساله کشور از سوی مردم تعیین می‌شود و هر اندازه که رییس‌جمهور با بالاترین رأی انتخاب شود، جایگاه جمهوری اسلامی در جوامع بین‌المللی تقویت می‌شود.

,

اسدی ادامه داد: ناامیدسازی و بی‌اعتمادسازی مردم از اهداف مهم و اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و دشمن با سیاسی‌ کاری و عملیات روانی با انوع دسیسه ها تمامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌ برد.

,

وی گفت: انتخابات سرنوشت مظهر تحقق مشارکت جمعی برای سربلندی ایران اسلامی و مسیر سرنوشت یک ملت را برای چهار سال رقم می‌زند و انتخاب درست به معنی نگاه دقیق به نقشه راه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه