اخبار داغ

روایتی از حضور زنان در جبهه های مختلف انقلاب؛

دیروز پشتیبانی از جنگ؛ امروز حضور در عرصه‌های سیاسی/ شیرزنان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند

دیروز پشتیبانی از جنگ؛ امروز حضور در عرصه‌های سیاسی/ شیرزنان ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند
بانوان توانمند ایرانی هر جایی که کشور به وجودشان نیاز داشته است حضور حداکثری داشته اند و امروز مشارکت حداکثری در بزرگترین عرصه سیاسی کشور را یک وظیفه ملی می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز، حضور موثر بانون در عرصه های مختلف، فرهنگی،اجتماعی، علمی و حتی سیاسی کشور باعث شده است که رشد و نبوغ این قشر از جامعه را شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از شبکه اطلاع رسانی هرمز، ,
توانمندی‌های چند وجهی بانوان را می توان یکی از نقاط قوت آنها دانست که در مسیر پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی و کشور نیز ارمغان های زیادی را داشتهد اند.
,
بانوان نقش آفرینی هایشان منوط به یک برهه از زمان نبوده است بلکه در طول تاریخ زنان متعددی وجود داشته اند که عملکرد های خوبشان باعث گردیده است به عنوان الگو و اسوه جامعه قرار گیرند.
,
 
,
امروز مشارکت بانوان در عرصه های سیاسی باعث شده است که صدای توانمندی بانوان را بیشتر به گوش جهانیان برسانیم و انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نیز عرصه ای دیگر برای نقش آفرینی بانوان خواهد بود.
,
 
,
مرادی یکی از بانوان خانه دار بندرعباسی اظهار کرد: دیروز رسالت بانوان پشتیبانی از نیروی انقلاب در جنگ تحمیلی بود و با حضور در مساجد در بسته بندی غذا، پرستاری و دوخت لباس رزمندگان حضور موثر داشتند و امروز رسالت های دیگری را بر عهده گرفته اند.
,
 
,
وی افزود: حضور بانوان در منصب های اداری و فعالیت های اجتماعی نشان از رشد و نبوغ این قشر از جامعه است و گویای این موضوع است که بانوان نیز می توانند در خدمت به جامعه اسلامی کوشا باشند.
,
 
,
, ,
بانوی بندرعباسی گفت: برای تعیین سرنوشت یک کشور باید همه مردم از اقشار مختلف مشارکت کنند تا با بهترین تصمیم ممکن یک انتخاب آگاهانه را رقم بزنند.
,
 
,
شهابی پور یکی دیگر از بانوان شهرستان بندرعباس اظهار کرد: نگاه به جامعه بانوان در طول سال های متمادی با توجه به ظرفیت های بانوان تاثیر مثبتی را در بر داشته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه با وجود انقلاب اسلامی بانوان توانسته اند از توانمندی های خود در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، افزود: حضور موثر بانوان  ایران اسلامی در مجامع علمی، فرهنگی  و ورزشی نشان از اهمیت جامعه به قشر بانوان دارد.
,
 
,
این شهروند بندرعباسی با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال جاری، تصریح کرد: از جامعه زنان ایرانی دعوت می کنم با حضور حداکثری در عرصه انتخابات باری دیگر از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کنند .  
,
 
,
بانوان هرمزگانی در برگزاری انتخابات پرشور نقش موثر دارند
 
, بانوان هرمزگانی در برگزاری انتخابات پرشور نقش موثر دارند,
,
مریم ریاضی تهرانی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان با بیان اینکه مردم فهیم ایران در این مقطع از زمان (در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری)، قطعا به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات و اهمیت این موضوع پی برده اند، اظهار کرد: بانوان فرهیخته و توانمند در افزایش مشارکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا، سهم بسزایی دارند و با هوشمندی و آکاهی لازم، سعی در ایجاد فضای انتخاباتی درخور و شایسته مردم غیور همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دارند.
,
 
,
 وی افزود: زنان با تشکیل کمیته ها و ستادهای انتخاباتی، تنور انتخابات را گرم کرده و قطعا می دانند در این برهه از زمان، مشارکت بالا داشته باشند و زمینه و فضای جامعه را برای حضور حداکثری بانوان در پای صندوق های رأی و استفاده از ظرفیت آنان در پست های مدیریتی آینده مهیا کنند.
,
 
,
ضرورت تبلیغات چهره به چهره برای افزایش مشارکت در انتخابات
, ضرورت تبلیغات چهره به چهره برای افزایش مشارکت در انتخابات,
 
,
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان هرمزگان ادامه داد: بانوان با توجه به هجمه های سنگین دشمنان علیه نظام در فضای مجازی، باید با تبلیغ چهره به چهره جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، بکوشند.
,
 
,
ریاضی تهرانی به جمله زیبای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر اینکه «ما ملت امام حسینیم» اشاره داشت و گفت: این ملت حسینی باید با مشارکت بالا در صحنه حاضر شوند و هوشیارانه عمل و حضور موثر خود را به جهانیان ثابت کنند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه بانوان هرمزگانی نقش بسزایی در افزایش مشارکت در انتخابات دارند، گفت: همه بانوان خطه نیلگون خلیج فارس، آگاهانه و هوشیارانه، مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری را با جدیت دنبال کرده و قطعا انتخاب اصلح خواهند داشت.
,
 
,
مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انتخابات حق مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز علاج دردهای مزمن کشور را در برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب اصلح می دانند، ابراز داشت: کسی که دلسوز مردم است بدون شک آنان را از حضور در انتخابات و انتخاب اصلح منع نمی کند. 
,
 
,
ریاضی تهرانی اضافه کرد: کلید حل مشکلات کشور در حضور حداکثری در انتخابات است. از این رو بانوان فرهیخته و تلاشگر، توانمند و کارآفرین هرمزگانی و همچنین رأی اولی ها، گوش به فرمان رهبری بوده و با مشارکت بالا و انتخاب اصلح از روی آگاهی در روز 28 خردادماه حماسه خواهند آفرید و مشت محکمی بر دهان کسانی می رنند که با پیشرفت و خودکفایی کشور مخالف هستند.
,
 
,
, ,
 
,
دختران رأی اولی از مسابقه بزرگ انتخابات عقب نمانند 
, دختران رأی اولی از مسابقه بزرگ انتخابات عقب نمانند ,
 
,
سمیه احمدی طیفکانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اسلام به شخصیت زن بهه داده است و تمام رشدهای معنوی، اخلاقی و سیاسی که برای مرد متصور است و با روحیات بانوان  در تعارض نیست، به زن هم اعطا نموده است.
,
 
,
وی افزود: همان طور که زن در نقش مادری، همسری دیگر نقش هایش،  می تواند موفق است، نقش، سیاسی نیز به او داده شده است که در این زمینه نیز فعال باشد. 
,
 
,
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: زن اسلامی ایرانی  همانند زن شرقی خانه نشین و به دور از فعالیت های اجتماعی نیست و همانند زن غربی به ورطه مادیات نیفتاده است. بلکه با نیروی ایمان به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی نیز می پردازد. 
,
 
,
احمدی طیفکانی بیان داشت: در سال های قبل از انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌های زنان را در همراهی  همسران  و فرزندان و... را شاهد بودیم. دیگر عرصه هایی که تا کنون بانوان حضور اجتماعی در مراسمات، راهپیمایی ها و... غیر قابل انکار است. این بار نیز عرصه دیگری فراهم شده است که بانوان با استفاده از حق رای به انتخاب شایسته دست بزنند و هم خود مشارکت فعال در انتخابات داشته باشند و هم تواصی به حق داشته و دیگران را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.
,
 
,
وی گفت: بانوی ما گاهی هم خود در عرصه نامزدهای کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا وارد می شود. انتظاری که از بانوان است که آسیب های حوزه بانوان را شناخته و در توانمند کردن بانوان ایرانی سهیم باشد و با فعالیت خود در شوراها در کنار فعالیت های دیگر حداقل مسائل بانوان را بتوانند سامان دهند. از این رو اگر مردم اگر بانوی فرهیخته، مومن و دارای کارنامه را می شناسند حتما به وی رای دهند.
,
 
,
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان تاکید کرد: دختران رای اولی نیز از این مسابقه بزرگ عقب نمانند و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت و حفظ آبروی نظام به پای صندوق های رای بیایند.لذا بانوان فرهیخته، بانوان نخبه، بانوان دانشجو و بانوان  طلبه با تشویق مردم به سمت صندوق های رای بار دیگر با امام راحل و شهدا و حاج قاسم هم پیمان خواهند شد که به نوبه خود از سنگر انتخابات دفاع کنند.
,
 
,
, ,
بانوان زمینه افزایش مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنند
, بانوان زمینه افزایش مشارکت بالا در انتخابات را فراهم کنند,
 
,
معصومه قاسمی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور با اشاره به اهمیت جایگاه انتخابات، آن را نمود عینی مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: مردم ولایتمدار ایران به خوبی می دانند که این حضور حداکثری در انتخابات، علاوه بر تعیین سرنوشت خود و میهن اسلامی، از دخالت بیگانگان در امورات مختلف کشور نیز جلوگیری بعمل می آورند.
,
 
,
وی به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره و تاکید کرد: دشمنان، هجمه‌های سنگینی را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است که در این صورت؛ ماندن در خانه جایز نیست و بانوان باید زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنند.
,
 
,
رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان، بر ضرورت مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: به منظور برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت در انتخابات، از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.
,
 
,
قاسمی مشارکت بانوان در تمامی فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت خواند و گفت: بانوان با فراهم ساختن فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت و گو با بقیه افراد می‌توانند نقش موثر و بی بدیلی را در شور انتخاباتی، شناساندن و معرفی کاندیداها ایفا کنند.
,
 
,
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور همچنین یکی از مهم‌ترین مولفه‌های امنیت پایدار را مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و تاکید داشت: بانوان آگاه و بابصیرت هرمزگانی نیز حضور پررنگی در انتخابات پیش رو خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه