اخبار داغ

سخنگوی شرکت توزیع برق استان یزد:

آماده باش کامل ادارات برق استان یزد در روز انتخابات

آماده باش کامل ادارات برق استان یزد در روز انتخابات
سخنگوی شرکت توزیع برق استان یزد گفت:در روز انتخابات هیچ گونه قطعی برق با برنامه ای در سطح استان شاهد نخواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فراتی در گفتگو با یزدرسا، با اعلام اینکه تمام امکانات شرکت توزیع برق استان در حال آماده باش کامل می باشند تا در روز جمعه هیچ گونه خللی در روند برگزاری انتخابات وارد نشود اظهار داشت: تمامی مرخصی ها و ماموریتهای کارکنان این شرکت لغو و حتی تمامی پیمانکاران این شرکت در حال آماده باش کامل می باشند تا هیچ گونه مشکلی در زمینه قطعی برق به وقوع نپیوندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: طبق جلسات هماهنگی که با استانداری و مخابرات انجام شده ، تمامی لیست شعب اخذ رای دریافت و شماره تماس مدیران امور برق مناطق در اختیار شعب قرار گرفته تا در صورت وقوع هرگونه مشکلی سریعا بتوانند برطرف کنند.

,

فراتی با بیان اینکه در این هفته هیچ گونه حفاری انجام نخواهد شد تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه برگزاری انتخابات وجود دارد گرمای بیش از حد هوا در این روز می باشد که طبق پیش بینی ها در این روز سراسر کشور با گرمای شدید هوا مواجهه خواهند بود که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده مشکل خاصی پیش نیاید.

,

سخنگوی شرکت توزیع برق استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده هماهنگی با صنایع بزرگ استان بوده که در روز جمعه تاحد ممکن حجم کار خود را کاهش دهند تا بار مصرف شبکه کاهش یابد ابراز داشت: مسئولین شرکت توزیع برق استان از اهمیت فعالیت خود در روز انتخابات آگاه هستند و متوجه هستند که روند انتخابات کاملا مرتبط با برق هست و امیدواریم بتوانیم این ماموریت را به خوبی سرانجام برسانیم.

,

محمد فراتی در پایان اظهار داشت: در کنار اقدامات و پیش بینی هایی که شرکت توزیع انجام داده لازم است شعب اخذ رای نیز قبل از شروع فعالیت تمامی وسائل برقی را چک کرده و از توان وظرفیت کشش برق مکانهای برگزاری انتخابات مطمئن شوند و تا حد امکان صرفه جویی لازم را هم به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه