اخبار داغ

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری سیستان و بلوچستان:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده است/ رصد و پایش مداوم جرائم انتخاباتی در سیستان و بلوچستان

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده است/ رصد و پایش مداوم جرائم انتخاباتی در سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام غلامرضا نجفی گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فردا از جمله مواردی که مورد نیاز شعب اخذ رای است به همراه مواردی که بستر لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم مهیا می کند اندیشیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ حجت الاسلام غلامرضا نجفی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در ششمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان که امروز در سالن شهید بهشتی دادگستری کل برگزار شد گفت: در این جلسه مصوب شد همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فردا اندیشیده شود.

وی ادامه داد: این تمهیدات شامل مواردی که مورد نیاز شعب اخذ رای است به همراه مواردی که بستر لازم را جهت برگزاری انتخابات سالم مهیا می کند می شود.

این مقام قضایی اظهار کرد: بنا شده است برای سلامتی مردم عزیز ما که پای صندوق های رای حضور دارند و هیئت اجرایی و نظارت، مقررات بهداشتی مدنظر قرار بگیرد و رعایت شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: تمهیدات لازم برای مواردی که مورد نیاز شعب اخذ رای است، مانند مواردی که ممکن است منجر به اختلال در روند برگزاری انتخابات شود از جمله قطعی برق اندیشیده شده است.

نجفی تصریح کرد: تدابیر امنیتی و اطلاعاتی لازم با اشراف کامل دست اندرکاران امنیتی اعلام و اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: از مردم عزیز می خواهم از بستری که برای برگزاری یک انتخابات سالم در شان نظام مقدس جمهوری اسلام فراهم است با حضور خود استفاده کنند تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه باشیم زیرا همه امکانات برای مهیا کردن زمینه برگزاری انتخابات فراهم است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ستاد پیشگیری در سه مقطع زمانی قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات رصد و پایش جرائم انتخاباتی را انجام می دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه