اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی؛

دشمن می داند برگ برنده ای در دست ندارد / در انتخابات شرکت نکنیم امنیت کشور را خدشه دار کرده ایم

دشمن می داند برگ برنده ای در دست ندارد / در انتخابات شرکت نکنیم امنیت کشور را خدشه دار کرده ایم
مجتبی نوروزی کارشناس مسائل سیاسی گفت: تغییر ضریب امنیت ملی با نوع مشارکت ما در انتخابات اتفاق خواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نوروزی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم ما در شرایط بد اقتصادی قرار گرفته اند و شرایط خاصی در منطقه حاکم است حضور ما در انتخابات می تواند بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه، مردم در صحنه انتخابات نقش آفرینی می کنند بسیار مهم است گفت: انتخابات را از هر جهت بخواهید به آن نگاه کنید بسیار مهم است ، ملت های آزاد جهان ایران را به چشم الگو نگاه می کنند .

نوروزی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و معیشتی  مردم  نگران کننده است گفت: تورم، بیکاری، فساد های اقتصادی و ... باعث شده برخی از مردم نسبت به اصل انتخابات دلسرد شوند.

وی بیان داشت: شرکت ما در انتخابات چند حسن دارد و عدم آن چند ضرر بسیار جدی برای محیط شخصی و برای محیط اجتماعی ما دارد، انتخابات یک حق است فراتر از تکلیف شرعی که مراجع تقلید بر عهده ما گذاشتند که شرکت کنیم و از این حقمان نگذریم.

نوروزی افزود: انتخابات یک حق ملی نیز هست که رهبر انقلاب فرمود فارغ از اینکه شما تعلق خاطر به جمهوری اسلامی دارید و در انتخابات شرکت  می کنید، و این رای دادن باعث می شود محیط بیرونی شما در حوزه سیاست،  اقتصاد و فرهنگ بر اساس رای من و شما مدیریت شود،نکته دوم اینکه بحث امنیتی مسئله است که این امنیت در محیط های مردم سالارنقش آفرینی می کند.

 وی خاطر نشان کرد: مقبولیت مردمی باعث افزایش ضریب امنیت ملی در همه کشورها می شود به ویژه در جمهوری اسلامی ایران که 43 سال نظام سلطه جهانی به صورت نا مشروع دنبال فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است و سال هاست که منتظر این قصه هستند که ببینند جمهوری اسلامی ایران از بدنه مردمی جدا شده است.

نوروزی اضافه کرد: موسساتی در امریکا نشستند برنامه ریزی کردند و به این نقطه رسیدند که یکی از علت هایی که جمهوری نظامی ایران برامده از انقلاب اسلامی ایران است و تا الان زمین نخورده به خاطر همین انتخاباتی است که در 43 سال گذشته در کشور برقرار شده و جریان انتقال قدرت و تغییر نخبگان را در کشور به وجود اورده است.

وی با تاکید بر اینکه تغییر ضریب امنیت ملی با نوع مشارکت ما در انتخابات اتفاق خواهد افتاد گفت: در فضای که اطراف ما را موج امنیتی فرا گرفته است نظام سلطه تمام پول ها را در منطقه ،خواورمیانه و غرب اسیا آورده ، اینجا امدند که ایران را نهایت نا امن کنند.

نوروزی با اذعان بر اینکه اگر در انتخابات شرکت نکنیم بهانه را بدست کشورهای بیگانه داده ایم آن ها بدون تعارف جسارت دخالت در کشور ما را به خود می دهند گفت: اگر بخواهیم اتفاق مثبتی در جهت مطلوبیت برای ما بیفتد، شرایط زندگی خوب شود، تبعیض و فساد از بین برود چاره ای جز شرکت در انتخابات نداریم.

وی ابراز کرد: برای رونق  و رشد اقتصادی که دغدغه همه ماست به دو طریق حاصل می شود شکل گیری نهاد قوی کارآمد که توسط من و شما و نظام مردم سالاری شکل می گیرد و اگر رای ندهیم این اتفاق شکل نمی گیرد.

نوروزی با تاکید بر اینکه ما موضع خودمان نسبت به انتخابات را باید نگاه کنیم گفت: اگر شرایط موجود بد است به خاطر بد رای دادن ما در دوره گذشته بوده است و الان با رای ندادن کار نه تنها بهتر نمی شود بلکه از این وضعیت بدتر نیز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید در انتخابات شرکت کنیم و به دور از احساس و قومی قبیله ای فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/1020ج

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه