اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم‌آباد:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مشت محکم به دهان دشمن است

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، مشت محکم به دهان دشمن است
سرهنگ بازگیر گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخابی اصلح به دشمنان تودهنی خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ماشااله بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به‌ضرورت آگاهی بخشی به مردم پیرامون اهمیت امر مهم انتخابات، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور، ناامیدی بدخواهان و شکست سردمداران کفر می‌شود، آنانی که هر ساعت و لحظه چشم طمع به سرزمین ایران اسلامی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همدلی و اتحاد مردم در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده و بیان‌کننده اوج بلوغ فکری و سیاسی زن و مرد ایران سرافراز است چراکه امروز کشورهای منطقه بنا و احیای مردم‌سالاری دینی و اسلامی، جمهوریت، آزادی و استقلال را از ملت ایران آموخته‌اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: امروز باوجود ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و نیروی انسانی جوان و توانمند، راه‌حل مشکلات معیشتی، اشتغال، مسکن و… روی کار آمدن مدیران انقلابی، جهادی و دلسوز با انتخاب درست و صحیح مردم در سراسر استان‌ها، شهرها و روستاها است.

,

وی تصریح کرد: دشمنان تمام رسانه‌های خود را در جهت تکرار و تلقین موضوعات غلطی، همچون قهر مردم با صندوق‌های رأی به خط کرده‌اند تا اعتبار ۴۲ ساله یک نظام مقدسِ مردمی را خدشه‌دار کنند، اگرچه مردم فهیم و غیرتمند ایران اسلامی قطعاً با مشارکت حداکثری و انتخابی درست به دشمنان تودهنی خواهند زد.

,

بازگیر با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم عزتمند ما در میدان‌های مختلف حضورداشته و قطعاً فردا در میدان سرنوشت‌ساز انتخابات به نیابت از تک‌تک مردهای میدان سخت که برای عزت ایران اسلامی جان را به‌عنوان بالاترین سرمایه فدا کردند، حماسه‌آفرین خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه