اخبار داغ

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

۱۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارند

۱۵ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارند
فضل اله رنجبر گفت: ۱۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه شهر کرمانشاه بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل اله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: آموزش‌های لازم به اعضا، کاربران، عوامل اجرایی برگزاری انتخابات و نمایندگان فرمانداری ارائه شده است و اکنون آماده تحویل و نصب نرم افزار از وزارت کشور هستیم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: در ۷۲۱ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه خواهیم بود.

رنجبر گفت: مهلت تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر روز گذشته به پایان رسید و ستادهای تبلیغاتی آنها باید از هفت صبح امروز بسته باشند و باز بودن آنها تخلف و جرم محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: گشت های کلانتری و کمیته مقابله با تخلفات، در صورت باز بودن ستادهای انتخاباتی با افراد متخلف برخورد می کنند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه شهر کرمانشاه بر عهده دارند.

رنجبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج تا شش مورد معرفی کاندیداهای متخلف به دادستانی گزارش و ۱۰۰ مورد تذکر نیز ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه