اخبار داغ

یک شاعر مطرح کرد؛

اشتغال جوانان و حفظ ارزش پول؛ دو مطالبه از رییس جمهور منتخب

اشتغال جوانان و حفظ ارزش پول؛ دو مطالبه از رییس جمهور منتخب
حسین شاپوری گفت: انتخابات، روز ایران و ایرانی است و هرگز نباید میدان را خالی کنند. این میدان؛ میدانی بهشتی و خدایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاعر البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: روز انتخابات، روز بزرگی است؛ به نظر من؛ این روز برای همه کسانی که در این مملکت زندگی می کنند، اهمیت دارد و  روز ایران و ایرانی است و هرگز نباید میدان را خالی کنند میدان؛ میدان بهشتی و خدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسین شاپوری ادامه داد:انتخاب اصلح و برتر وظیفه ما است چه در انتخاب ریاست جمهوری و چه در انتخاب شوراهای شهر و روستا، کسانی که به نظرمان می رسد که اصلح تر هستند و سابقه خوبی داشته اند و کار کرده اند و برای این مملکت زحمت کشیده اند را انتخاب کنیم.
,
 
,
وی افزود: مردم به افراد اصلح و خدمتگزار رای دهند؛ افرادی که  برای مردم زحمت کشیده اند، برای جامعه ای که در حال حاضر گرفتار چندین طوفان بلا شده است از یک طرف کرونا، از یک طرف شغل هایی که بر اثر همین کرونا تعطیل شده است، برنامه داشته باشد.
,
 
,
این هنرمند البرزی تصریح کرد: امیدواریم در آینده با رییس جمهور اصلح و مردمی همه این گرفتاری ها رفع شود و همه مشکلات برطرف  شود؛حتماً این گونه خواهد شد.
,
 
,
شاپوری گفت: این کشور، کشور صاحب الزمان است و امام ما حضرت مهدی (عج) هرگز ما را تنها نمی گذارند و خداوند هم کمک حال ما خواهد بود به امید خداوند همه چیز بر وفق مراد و خوب انجام خواهد شد و مردمی که زحمت کشیده اند و صبر کرده اند؛  نتیجه زحمت شان را ببینند.
,
 
,
وی ادامه داد: انتظارات از رییس جمهور که زیاد است اولین انتظار شغل برای جوان ها است انتظاری که جوان ها برای امید آینده شان نیاز دارندٰ این است. چون اگر جوانان شغل نداشته باشند روحیه، زندگی و ازدواج آنها آسیب می بیند لذا اولین قدم رییس جمهور آینده در جهت ایجاد شغل برای جوانان باشد.
,
 
,
این هنرمند استانی تصریح کرد: رییس جمهور آینده در صدد باشد که ارزش پول ملی را بالا ببرند چون با ارزش شدن پول ملی باعث می شود که بسیاری از مشکلات حل شود پولی که دست مردم است برکت و ارزش پیدا کند
,
 
,
شاپوری افزود: رییس جمهور آینده باید شادی را برای ملت فراهم کند و اگر امکان داشته باشد هرچه سریعتر در مورد واکسن کرونا اقدامات بیشتری انجام دهند که به نظر من تا به الآن اقدامات کمی صورت گرفته است و هرچه زود تر این بلا از کشورمان دور شود.
,
 
,
وی ادامه داد: نظر من درباره افرادی که می گویند ما رأی نمی دهیم و رأی ما در تصمیم گیری ها هیچ نقشی ندارد این است که به نظر من مشکلاتی که در روزمره ایجاد شده است وضع اقتصاد، بیماری ها و ... مردم که مقداری سرخورده و ناراحت شده اند ولی همه  می آیند و رأی می دهند و کما بیش ممکن است نگران فردا باشند.
,
 
,
شاپوری در خاتمه خاطر نشان کرد:  اما به نظر من این گونه نیست و همه در صحنه حضور پیدا می کنند و حضور حداکثری رقم می خورد و مردم توجه به حرف بیگانه یا کسانی که در کشورهای خارجی هستند، ندهند. مملکتٰ مملکت ایران ماست؛ باید در صحنه  بیاییم و حضور پیدا کنیم و به امید خداوند این مسئله هم با خیر و خوشی پیش رود و تمام شود و روزهای خوب و کشور آباد را با انتخاب اصلح در پیش داریم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه