اخبار داغ

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

خط قرمز اندیشه‌های رهبر انقلاب "اسلام و مردم" است/ اگر مردم در صحنه باشند، تغییر حاصل می‌شود

خط قرمز اندیشه‌های رهبر انقلاب "اسلام و مردم" است/ اگر مردم در صحنه باشند، تغییر حاصل می‌شود
آیت‌الله مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید بر اینکه اگر مردم در صحنه باشند، تغییر حاصل می‌شود، گفت: خط قرمز اندیشه‌های رهبر انقلاب "اسلام و مردم" است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب شب گذشته در خصوص انتخابات و اثرات مشارکت بالا در انتخابات مطالب ارزشمند و حائز اهمیتی را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در اندیشه‌هایشان دو خط قرمز "اسلام و مردم" دارند، افزود: در رابطه با جمهوری اسلامی نیز این دو خط فکری را کاملاً روشن بیان کردند و فرمودند که هم جمهوری و هم اسلامیت نظام باید حفظ شود.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تأکید بر اینکه اگر مردم در صحنه باشند، تغییر حاصل می‌شود اضافه کرد: اگر مردم تردیدی در رأی دادن داشته باشند شاید در زمین دشمن حرکت کنند.

,

وی افزود: با توجه به واهمه‌ای که از ایران اسلامی داشتند، دوره بیشترین زمان تهدیدات خارجی ما در زمان شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که با حضور پرشور مردم در تمام کشور این تهدیدات رفع شد و این حضور بود که سایه تهدید را از سر مردم و کشور برطرف و چتر امنیت را بر کشور گسترانید.

,

مدرسی با اشاره به اینکه مردم ایران توجه کنند که اگر بخواهند امروز دشمن مأیوس شود، باید راه مقابله با دشمن را طی کنند اذعان داشت: راه مقابله با دشمن، حضور پرشور و انتخاب یک فرد اصلح برای نظام جمهوری اسلامی است.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: چیزی که می‌تواند عمل صالح تلقی شود حضور در پای صندوق‌های رأی است که مردم به این مسئله به‌خوبی آگاهی دارند.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد ادامه داد: باور داریم که ملت بصیر ایران اسلامی برای استقلال، امنیت، تمامیت ارضی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی در انتخابات حضور پرشور و آگاهانه خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه