اخبار داغ

تذهیب کار و عضو انجمن نگارگری ایران:

شکوه حضور در انتخابات خشم دشمن را به همراه دارد

شکوه حضور در انتخابات خشم دشمن را به همراه دارد
فرهاد فاضلی گفت: اگر انتخابات برای دشمن و بیگانه اهمیت نداشت این همه تبلیغات نمی کردند که مردم پای صندوق ها نروند و با اذهان عمومی چنین بازی نمی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تذهیب کار و عضو انجمن نگارگری کشور، نویسنده و پژوهشگر در حوزه فرهنگ در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: انتخابات یک امر بسیار مهمی است چرا که مردم عزیزمان همیشه دوست داشته و خواهند داشت که با یک وحدت ملی، حضور پر شور و باعظمت شان همچنان مثل گذشته پرچم جمهوری اسلامی را بر افراشته و سرود ملی را در سرتا سر جهان مشاهده و بشنوند.

فرهاد فاضلی ادامه داد:  همچنان که همه می دانند من در نزد عزیزان درس پس می دهم مانند یک مسابقه فوتبال یا یک وزنه برداری می ماند که حتی یک شخص از کشور عزیزمان که پیروز می شود و پرچم جمهوری اسلامی برافراشته می شود و سرود کشورمان نواخته می شود همان لحظه تمامی مردم چنان به هیجان و شور حال خاصی در می آیند که این غیرت، وطن دوستی و با فرهنگ بودن مردم را نشان می دهد.

وی افزود: فرهنگ همین باید ها، نباید ها، دانش و خرد جمعی ما است که پس از آن تمدن را می سازد مردم کشور ایران چون با فرهنگ و با تمدن هستند  بار دیگر در شرکت نمودن در پای صندوق های رأی حتماً مشت محکمی بر دهان اشخاصی می زنند که معیشت مردم را تعیین کردند و اگر قدرتی داشتند حتماً تاکنون حمله نظامی کرده بودند و می خواستند ما را به اصطلاح خودشان نابود کنند.

این هنرمند تصریح کرد: اگر انتخابات برای دشمن و بیگانه اهمیت نداشت این همه تبلیغات نمی کردند که مردم پای صندوق ها نروند و با اذهان عمومی چنین بازی نمی کردند.

فاضلی گفت:  شکوه حضور مردم در رای گیری و شرکت در سرنوشت کشور؛ خشم دشمن را به همراه دارند و مردم ایران همچنان گذشته پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: دولتی که بر سر کار خواهد آمد، باید گام به گام با مردم حرکت کند و تلاش و کوشش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه به کار گیرد؛ چون از اول نظام کشور هر افتخاری را به دست آورد زمانی بود که مردم را در کنار خود داشت.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه