اخبار داغ

گزارش مردمی؛

ویرانی ۸ ساله نتیجه رأی اشتباه ما بود

ویرانی ۸ ساله نتیجه رأی اشتباه ما بود
اگر ما خودمان را کنار بکشیم قطعا دوباره "روحانی ها" حتی با تفاوت رأی اندک، روی کار می آیند. ویرانی این ۸ سال نتیجه رأی اشتباه خودِ ما بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تنها یک روز باقی مانده به رویداد سرنوشت ساز ۱۴۰۰ و ما خبرنگاران همچنان در تکاپوی گفتگو با شهروندان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

در ادامه به گفتگوی ما با تعدادی از شهروندان البرزی توجه کنید.

,

یک شهروند البرزی گفت: متأسفانه سیستم ما سالهای زیادی به دست اصلاح طلبان بوده و اکنون شرایطی فراهم شده که کشور به دست انقلابیون بیفتد، پس من حتما در انتخابات شرکت می کنم تا سهمی در تحقق این شرایط داشته باشم. اگر یک فرد انقلابی رئیس جمهور شود می تواند به کشور و مردم کمک کند.

,

وی ادامه داد: جریان دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دستپخت شبکه های ماهواره ای است و از سوی عوامل داخلی نیز به آن دامن زده می شود.

,

شهروند دیگری گفت: شایعاتی مانند اینکه رئیس جمهور از قبل انتخاب شده حاصل فعالیت شبکه های معاند و منافق بوده و از ریشه دروغ است و ویرانی این ۸ سال نتیجه رأی اشتباه خودِ ما بود. اگر ما خودمان را کنار بکشیم قطعا دوباره "روحانی ها" حتی با تفاوت رأی اندک، روی کار می آیند.

,

وی در مورد مناظره های انتخاباتی اظهار داشت: از ۷ نفری که در مناظره ها شرکت داشتند،۵نفر برنامه داشته و بر اساس همان صحبت کردند، اما ۲ نفر دیگر بیشتر به تخریب رقبای خود پرداختند. این ۲ نفر به مردم می گفتند یا رأی ندهید یا به ما رأی بدهید!

,

یک جوان البرزی طی پیامی به مردم کشور گفت: همه ما باید رأی بدهیم، در غیر اینصورت اشتباه کرده و به حرف های دشمنان ایران گوش کرده ایم. باید بدانیم که دشمن، انقلابِ ما را نشانه رفته و می خواهد آن را از ما بگیرد.

,

وی افزود: ما با مشارکت در انتخابات اثبات می کنیم که هنوز هم فرد انقلابی هست و هنوز کسانی هستند که دلشان برای این کشور می سوزد.

,

جوان البرزی دیگری گفت: یک انسان عاقل و بالغ خودش تعیین کننده است و من دوست دارم خودم رئیس جمهورم را تعیین کنم. من رأی می دهم، چون دوست ندارم دیگران برای من تصمیم بگیرند.

,

جوان دیگری که قصد رأی دادن نداشت با دیدن تصویر قاسم سلیمانی و بیان جمله "جانم سردار" گفت: الان تصمیم گرفتم که به خاطر سردار به پای صندوق بروم و رأی بدهم.

,

شهروند البرزی گفت: سرنوشت انسان در گرو انتخاب های خود اوست. من به کسی رأی می دهم که اصلح بوده و از دل مردم برآمده باشد.

,

وی از مردم خواست تا به پای صندوق های رأی بیایند، در سرنوشت خود دخیل باشند و کاری کنند که فرد بهتری روی کار بیاید و وضعیت کشور از این بحران خارج شود.

,

شهروند جوانی که با قاطعیت بیان کرد که در انتخابات شرکت نمی کند وقتی حرف سردار سلیمانی به میان آمد گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی خیلی با سیاستمداران امروزی فرق می کند. نام وی به عنوان ژنرال خاورمیانه در تاریخ ایران و جهان ثبت شد.

,

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در خارج از مرز ایران مبارزه کرد تا جنگ به داخل کشور کشیده نشود. به نظر من، نامزدهای ریاست جمهوری باید وی را الگوی خود قرار دهند و از خط ایشان بیشتر تبعیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه