اخبار داغ

دعوت علمای اهل سنت و شیعه شهرستان درمیان به مشارکت حداکثری در انتخابات؛

با مشارکت حداکثری از قاتلان حاج قاسم انتقام می‌گیریم

با مشارکت حداکثری از قاتلان حاج قاسم انتقام می‌گیریم
ائمه جمعه و علمای اهل سنت و شیعه شهرستان مرزی درمیان مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات، دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان،به گزارش خبرنگار خاورستان، ائمه جمعه و علمای اهل سنت و شیعه شهرستان مرزی درمیان مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات، دعوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در مورد مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: موضوع انتخابات یک مسئله بسیار مهم است.

,

وی افزود: از نظر شرع و عقل لازم است، ملت منسجم و متحد ایران اسلامی در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه نیز، بیان کرد: از آنجایی که انسان مدنی الطبع بوده و نیاز به اجتماع دارد، اجتماع بدون قانون نمی‌تواند به برنامه‌های خودش ادامه دهد.

,

وی عنوان کرد: نیاز است حتما این جامعه و انسانی که مدنی الطبع است برای خودش قانونی را به تصویب برساند. قانونی که در انقلاب ما به تصویب رسیده بر اساس قرآن و روایات، قانون اساسی است که اصل جمهوریت، اسلامیت، موضوعیت و استقلال کشور ما را مورد نظر قرار داده است.

,

مولوی فاضلی امام جمعه اهل سنت شهر گزیک نیز گفت: سمت و پست‌هایی که افراد به واسطه انتخاب مردم تحویل می‌گیرند یک امانت است و همه ما وظیفه داریم این امانت را به صاحبان آن بدهیم.

,

وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند و مورد تاکید ایشان است وظیفه همه علما و مردم است در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

,

امام جمعه اهل سنت شهر گزیک تصریح کرد: انتخاب اصلح و درست نیز مهم است. الحمدلله علمای دین اهل سنت و شیعه تاکنون این وظیفه را به خوبی انجام دادند.

,

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا اظهار کرد: از آنجایی که همه متوجه هستند، دشمنان اسلام در داخل و خارج سعی بر آن دارند که انتخابات امسال را کمرنگ نشان دهند. اما خوشبختانه ملت ایران از تمامی مذاهب، آگاه و بصیر بوده و می‌دانند که دشمنان هیچ وقت خیرخواه ملت ایران نیستند.

,

وی افزود: لذا لازم است با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد راستگو امام جمعه قهستان نیز بیان کرد: همه ما زیر تابوت حاج قاسم اشک ریختیم و دندان‌های خود را به هم فشردیم که انتقام خون حاج قاسم را بگیریم.

,

وی تاکید کرد: امروز بهترین فرصت است با حضور حداکثری در انتخابات تو دهنی محکمی به قاتلان حاج قاسم زده و انتقام بگیریم و روح تمام شهدا را شاد کنیم.

,

مولوی موسوی امام جمعه اهل سنت روستاهای آبگرم و نصرالدین نیز گفت: از تمام مردم شهرستان درمیان تقاضا می‌شود صحبت‌هایی که در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر عدم حضور در انتخابات می‌شود را گوش نکرده و نگاه کنند ببینند علما چه مسائلی را عنوان می‌کنند به همان عمل کرده و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه