اخبار داغ

جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران:

به امید روزهای بهتر در انتخابات شرکت می کنیم

به امید روزهای بهتر در انتخابات شرکت می کنیم
جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات گفت: همه ما به امید روزهای بهتر و روشن تر در انتخاب شرکت می کنیم تا زمینه ساز موفقیت و آینده خوب برای جامعه خود باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گلنوش خسروی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ شرکت در انتخابات را یک حق قانونی دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک حقی است که قانون به ما داده  و صد درصد در آینده همه افراد جامعه تاثیر مثبتی دارد که وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و فرد لایق و شایسته را انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران افزود: هر کسی حق رای و حق انتخاب دارد ولی نباید بدون تحقیق و چشم بسته در انتخابات شرکت کرد می توانیم با مطالعه دقیق برنامه های کاندیداهای انتخابات، کاندیدای اصلح که هم متناسب با مسائل و شرایط جامعه برنامه دارد و هم توانایی اجرای برنامه ها را داشته باشد را انتخاب کنیم.

,

عضو تیم ملی زیر 20 سال زنان ایران ضمن دعوت از عموم مردم و همشهریان خود برای حضور در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات تاکید کرد: همه ما به امید روزهای بهتر و روشن تر در انتخاب شرکت می کنیم تا زمینه ساز موفقیت و آینده خوب برای جامعه خود باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه