اخبار داغ

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

امروز قوی ترین راه برای مبارزه با استکبار، شرکت در انتخابات است

امروز قوی ترین راه برای مبارزه با استکبار، شرکت در انتخابات است
مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امروز به جرأت می توانیم بگوییم ساده ترین و در عین حال محکم ترین و قوی ترین مبارزه ای که ما می توانیم با استکبار کنیم شرکت در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ما در یک نظام جمهوری اسلامی به سر می بریم و جمهوریت نظام اقتضا می کند که در تصمیمات نظام، مردم ما دخیل باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد: به تعبیر دیگر ما در یک نظام مردم سالاری دینی به سر می بریم مردم ما در سال ۵٨ به این نظام رأی دادند و در سال ۶٨ بار دیگر به اصلاح قانون اساسی رأی دادند.

,

خوشنویس زاده بیان کرد: بارهای دیگر به شکل های مختلفی و در دوره های بعد با انتخابات ها، راهپیمایی های روز قدس، روز ٢٢ بهمن، تشییع حاج قاسم و … مردم همواره پای این نظام ایستادند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از شکل های حفظ جمهوریت نظام و دخیل کردن مردم در تصمیم گیری ها، انتخابات ها است، افزود: دو مورد از مهمترین انتخابات ها، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها است.

,

مرتضی خوشنویس زاده با اشاره به اینکه می توان گفت این دو انتخابات، انتخابات اجرایی کشور هستند، خاطرنشان کرد: دو دستگاه اجرایی در کشور داریم یک دستگاه اجرایی در کلان کشور که دولت است و دستگاه اجرایی دیگر که سیاست گذار، برنامه ریز، اجرایی و نظارتی است شهرداری هاست که به واسطه شورای شهر انتخاب می شوند.

,

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: نسبت به انتخابات مجلس که قانون گذاری است و خبرگان که کارکرد خاص خودش را دارد و خیلی مهم ولی محدود است، دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر انتخاباتی است که بیشتر در مورد نحوه مدیریت و اجرای کارهاست و مردم در آن دخیل می شوند.

,

خوشنویس زاده تاکید کرد: همه مردم باید در این انتخابات شرکت کنند این یک تکلیف شرعی است؛ مقام معظم رهبری و مراجع تقلید ما در این روزها خیلی بر این موضوع تاکید داشتند.

,

*آیت الله سیستانی اولین منادی دعوت مردم در کشور خودش برای انتخابات ها است

, *آیت الله سیستانی اولین منادی دعوت مردم در کشور خودش برای انتخابات ها است, *آیت الله سیستانی اولین منادی دعوت مردم در کشور خودش برای انتخابات ها است,

وی افزود: گاهی استفتا جعل می کنند و به مراجعی مانند آیت الله سیستانی نسبت می دهند در صورتی که آیت الله سیستانی اولین منادی دعوت مردم در کشور خودش برای انتخابات ها هستند.

,

مرتضی خوشنویس زاده اذعان کرد: علاوه بر تکلیف شرعی برای شرکت در انتخابات، از نظر عقلی و اجتماعی نیز ضرورت دارد مردم در انتخابات شرکت کنند.

,

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: حضور حداکثری مردم بسیار مهم است شاید برای حضور حداکثری مردم ده ها علت بتوان گفت ولی خلاصه ترینش این است که ما شیعه ها آرزوی مبارزه با دشمن و شیطان های هر زمانه ای را داریم منتها عرصه مبارزه در دوره ما یک عرصه متفاوتی است.

,

*شرکت در انتخابات ساده ترین و در عین حال محکم ترین راه برای مبارزه با استکبار

, *شرکت در انتخابات ساده ترین و در عین حال محکم ترین راه برای مبارزه با استکبار, *شرکت در انتخابات ساده ترین و در عین حال محکم ترین راه برای مبارزه با استکبار,

خوشنویس زاده اظهار کرد: امروز به جرأت می توانیم بگوییم ساده ترین و در عین حال محکم ترین و قوی ترین مبارزه ای که ما می توانیم با استکبار کنیم شرکت در انتخابات است.

,

وی افزود: اثبات این ادعا خیلی ساده است باید ببینیم چه چیزی استکبار را به خشم وا می دارد و این خود یک نوع مبارزه با استکبار است و امروز شرکت در انتخابات است که استکبار را به خشم وا میدارد.

,

مرتضی خوشنویس زاده عنوان کرد: شرکت در انتخابات امریکا، اسرائیل، منافقان، وهابیت و غیره را به خشم می اندازد و این نوع مبارزه چقدر برای ما راحت است که با یک کارت شناسایی برویم و رأی دهیم ولی آنچه که مهم است این است که یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

,

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: یکی از عمده ترین علل کم شدن مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره های قبل که در نظرسنجی تا این لحظه بیان می شود یکی از عمده ترین دلیل های آن این است که در سال های قبل انتخاب درستی انجام نشده است.

,

خوشنویس زاده ادامه داد: امیدواریم در ٢٨ خرداد سال ١۴٠٠ که اولین انتخابات این قرن است مردم با حضور خودشان نظام را تقویت کنند و با یک انتخاب صحیح و آگاهانه حرکت انقلاب را سرعت بخشند.

,

وی افزود: حضرت امام فرمودند اگر یک روزی من نیز بروم خدای متعال انقلاب را به سرانجام می رساند لیکن سرعت و کیفیت حرکت آن متفاوت است و امیدواریم با انتخاب صحیح و با حداکثری این سرعت و کیفیت را به بهترین شکل ادامه دهیم.

,

مرتضی خوشنویس زاده در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد تبلیغات گسترده دشمنان برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای  اذعان کرد: متاسفانه عملکرد بد دولت در ٨ سال گذشته یک فضایی را ایجاد کرده که دشمن طمع کرده و تلاش می کند؛  مقام معظم رهبری سال ٩٨ فرمودند ما باید آلودگی ها و زخم ها را رفع کنیم تا مگس ها روی آن ننشینند.

,

مسئول استانی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دولت در آن شش سال و حتی بعد از تذکر مقم معظم رهبری این کار را نکرد و فقط نارضایتی های مردم را بیشتر کرد و این موارد باعث شد زمینه طمع دشمن فراهم شود.

,

خوشنویس زاده تاکید کرد: شرایط دشمنان ما در منطقه شرایط وخیمی است میلیارد ها دلار هزینه کردند و نه تنها هیچ نتیجه ای در عراق و افغانستان نگرفتند، معامله قرنشان به مفتضحانه ترین شکل ممکن در جنگ چند روزه غزه در ماه گذشته شکست خورد.

,

وی افزود: وضعیت اسرائیل، آمریکا و دشمنان بسیار نامناسب است البته این دشمنان ناامید نمی شوند و همیشه شانس خودشان را امتحان می کنند اینبار نیز دشمنان در حال انجام همان کار هستند ولی متاسفانه ضعف دولت مستقر در این ٨ سال این زمینه را برای دشمنان فراهم کرده است و امیدواریم اینبار نیز تیر آنها به سنگ بخورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه