اخبار داغ

چهره های سینمایی و تلویزیونی از انتخابات ۱۴۰۰ می‌گویند؛

دعوت هنرمندان برای حضور در پای صندوق های رای/ بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی با انتخاب اصلح محقق می‌شود

دعوت هنرمندان برای حضور در پای صندوق های رای/ بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی با انتخاب اصلح محقق می‌شود
چهره های هنری سینما و تلویزیون، مواردی همچون عمل به وعده های انتخاباتی، اصل صداقت با مردم، حل مشکلات معیشتی، امیدآفرینی، رونق تولید، اشتغال و... را مطالبه اصلی مردم از رئیس جمهور دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس؛ از ماه ها پیش شاهد تبلیغات رسانه های غربی و ضدانقلاب بر علیه انتخابات کشور هستیم؛ انتخاباتی که می تواند برای ۴ سال آینده کشورمان ایران اثرگذار باشد و رسانه های برون مرزی ضدانقلاب که از اهمیت انتخابات در ایران باخبر هستند، طوری خبررسانی و اطلاع رسانی می کنند که باعث دلسرد شدن مردم از حضور در پای صندوق های رای شوند. روز جمعه ۲۸ خرداد ماه روز تعیین کننده و سرنوشت ساز برای مردم عموم کشور است، روزی است که مردم در نهایت یک کاندیدای ریاست جمهوری را به عنوان رئیس جمهور تعیین می کنند؛ همچنین اعضای پارلمان شهری و روستا در این روز مشخص می شود و می طلبد که افرادی تعیین شوند که سوابق درخشانی داشته باشند و توانایی خدمت به مردم و حل مشکلات کشور را داشته باشند. از همین رو، با تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون همکلام شده ایم تا از انتخابات ریاست جمهوری در ایران برایمان بگویند. این چهره های هنری با بیان اینکه مردم مطالباتی از رئیس جمهور دارند، عمل به وعده های انتخاباتی، صداقت با مردم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و… را جزو دغدغه ها و مطالبات اصلی مردم از رئیس جمهور توصیف نمودند. نظرات هنرمندان را در این گزارش، با هم می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
نورایی: امیدوارم رئیس جمهوری با دغدغه مردمی در راس امور قرار بگیرد
, نورایی: امیدوارم رئیس جمهوری با دغدغه مردمی در راس امور قرار بگیرد, نورایی: امیدوارم رئیس جمهوری با دغدغه مردمی در راس امور قرار بگیرد,
علی‌رام نورایی بازیگر سریال گاندو در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه تهران پرس درباره انتخابات ۱۴۰۰ می گوید: معتقدم باید اجازه داد که مردم با کسب اطلاعات کافی از کاندیداها و بدون نیاز به ایجاد موج، کاملا با دانش، عقل و شعور خودشون کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کنند.
,
 
,
, ,
 
,
وی معتقد است که مردم باید با تحقیق و بررسی سوابق کاندیداها و به دور از توجه به تبلیغات، فرد اصلح را انتخاب کنند. نورایی با بیان اینکه مردم کشورمان در طول سال های اخیر با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست به گریبان بوده اند، امیدوار است که فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که درد مردم را بفهمند و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم قدم بردارد.
,
 
,
نورایی می افزاید: آرزو می کنم هر رئیس جمهوری که دغدغه مردمی دارد و به وعده هایی که سر می دهد عمل خواهد کرد، سکان هدایت قوه مجریه را به دست بگیرد و صادقانه و شفاف با مردم سخن بگوید و به دور از هر گونه دروغ، در راستای پیشرفت و سعادت کشورمان قدم بردارد.
,
 
,
به اعتقاد این بازیگر سینما و تلویزیون، مردم در طول سال های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی، سختی های زیادی را تحمل کرده اند اما همچنان صبورند و باید قدردان این مردم بود و در راستای بهبود شرایط زندگی این عزیزان تلاش کرد.
,
 
,
وی تاکید می کند: بنده به عنوان یک شهروند از این کشور، حق رای دارم و دوست دارم در سرنوشت کشورم اثرگذار باشم و دوست دارم به مسئولیت اجتماعی خودم عمل کنم و امیدوارم مردم هم در قبال مسئولیت اجتماعی خودشان، مسئولانه تر عمل کند.
,
 
,
نورایی ابراز امیداوری می کند که روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه ایران باشیم و مردم دیگر تحت فشار اقتصادی نباشند و رئیس جمهوری که برسر کار می آید، فقط خدمت به مردم را سرلوحه کارش قرار دهد و صادقانه در راستای ترقی کشور قدم بردارد.
,
 
,
معصومی: رئیس جمهور باید مردمی باشد نه اشرافی گر
, معصومی: رئیس جمهور باید مردمی باشد نه اشرافی گر, معصومی: رئیس جمهور باید مردمی باشد نه اشرافی گر,
 
,
پروانه معصومی بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه انتخابات برای آینده کشور اهمیت زیادی دارد، می گوید: برخی مشکلات معیشتی و گرانی ها باعث شده که مردم گلایه مند باشند اما نباید از یاد برد که حضور با شکوه در پای صندوق های رای و همچنین انتخاب فرد اصلح می تواند در پیشبرد اهداف کشور و حل مشکلات اقتصادی جامعه موثر باشد.
,
 
,
, ,
وی سال هاست که در یکی از روستاهای استان گیلان زندگی می کند و در این خصوص می گوید: برخی از مردم اینجا در طول سال های گذشته با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست به گریبان شده اند و واقعا به چشم می بینم که مشکلات اقتصادی، چقدر به آنها ضربه وارد کرده است و به همین دلیل انتظار دارم که حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم جزو اولویت های رئیس جمهور آینده کشورمان باشد.
,
 
,
معصومی می افزاید: بنده یک رای دارم و کاندیدای مورد نظر خودم را انتخاب کرده ام و در روز ۲۸ خردادماه به او رای خواهم داد و امیدوارم که در نهایت مردم با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری، فردی که توانایی اداره کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را داراست، به او رای دهند.
,
 
,
این بازیگر سینما و تلویزیون روایت یکی از افراد نیازمند به یارانه های دولتی را این گونه توصیف می کند: فردی را می شناسم که در دولت های قبل، معیشت خانواده اش را از طریق یارانه ها می گذراند اما اکنون می گوید که این یارانه ها هیچ اثری در زندگی اش ندارد و این نشان می دهد که سیاست های دولت در راستای کاهش قدرت خرید مردم ناموفق بوده است و امیدوارم در دولت بعدی این ضعف، برطرف شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مردمی باشد نه اشرافی گر، می گوید: چه اشکالی دارد که رئیس جمهور هم همچون مردم سوار اتوبوس و مترو شود و از نزدیک درد مردم را لمس کند و بتواند بهترین تصمیم ها را برای حل این مشکلات برطرف نماید.
,
 
,
معصومی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند با تصمیم گیری های به موقع، آسایش و آرامش بیشتری را به مردم کشور هدیه دهد، خاطر نشان می کند: هر آنقدر که رئیس جمهور روحیه مردم دوستی داشته باشد به همان اندازه می تواند گره گشای جامعه باشد و یقینا چنین افرادی همچون شهید رجایی، در کشورمان زیاد داریم اما باید با بررسی کامل، آنها را شناسایی کرده و رای دهیم تا در نهایت سیستم اجرایی کشور به دست فرد دلسوز و انقلابی بیفتد.
,
 
,
رجبی: تقویت روحیه جهادی در میان مسئولان باعث حل مشکلات کشور می شود
, رجبی: تقویت روحیه جهادی در میان مسئولان باعث حل مشکلات کشور می شود, رجبی: تقویت روحیه جهادی در میان مسئولان باعث حل مشکلات کشور می شود,
 
,
مهران رجبی بازیگر سریال زیرزمین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اهمیت روحیه جهادی در خدمت به مناطق محروم کشور می گوید: چندین بار سعادت داشته ام و در اردوهای جهادی در مناطق محروم شرکت کرده ام و از نزدیک دیده ام که دانشجویان و جوانان دلسوز با روحیه جهادی و به صورت رایگان، به مناطق محروم کمک می کنند و چقدر این حس و حال زیباست.
,
 
,
, ,
 
,
وی معتقد است که این اردوهای جهادی و سازندگی باعث خدمت رسانی بیشتر به روستاهای محروم و دورافتاده می شود و چون با هدف رضای خدا انجام می شود شیرینی و لذت دیگری دارد.
,
 
,
رجبی همچنین از رضایتش از اردوهای جهادی می گوید؛ اینکه تعدادی جوان های خوب و باسواد دانشجو همه ساله به اردوهای جهادی در نقاط محروم کشور می‌روند و سعی می‌کنند مهم‌ترین معضل روستا را در یک ترم جهادی برطرف کنند و این همان روحیه انقلابی و جهادی است که کشور نیاز دارد تا بیش از پیش باعث محرومیت زدایی و سازندگی در کشور شود.
,
 
,
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر می کند: در دوران دفاع مقدس سعادت حضور در میدان های نبرد را داشتم و اکنون حس می کنم که برای خدمت به مردم کشور، بهترین روش همین شرکت در اردوهای جهادی است و معتقدم که اگر همین روحیه جهادی در میان مسئولان کشور نهادینه شود، بسیاری از مشکلات حل و فصل می شود.
,
 
,
وی صحبت های پایانی اش را این گونه بیان می کند: کشور نیاز به تقویت روحیه های انقلابی و جهادی دارد و با همین روحیه ها می شود مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … را رفع نمود و با افزایش سازندگی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم، امید و رفاه را در میان مردم افزایش داد.
,
 
,
اکبری: روحیه جهادی باید در میان مسئولان و دولت جاری باشد
, اکبری: روحیه جهادی باید در میان مسئولان و دولت جاری باشد, اکبری: روحیه جهادی باید در میان مسئولان و دولت جاری باشد,
 
,
عبدالرضا اکبری بازیگر سریال بازی با مرگ در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه روحیه جهادی می تواند عاملی برای حل مشکلات کشور باشد، می گوید: چندین بار در اردوهای جهادی در مناطق محروم شرکت کرده ام و از نزدیک دیده ام که گروه هایی بدون هیچ چشم داشتی در مناطق محروم کشور در حال کار جهادی و خدمت به مناطق محروم کشور هستند.
,
 
,
, ,
وی معتقد است روحیه جهادی و خدمت به مناطق محروم کشور باید سرلوحه و اولویت مسئولان کشور قرار بگیرد و اگر چنین دیدی در میان مسئولان باشد بسیاری از مشکلات کشور حل و فصل می شود.
,
اکبری با بیان اینکه رئیس جمهور باید بتواند خدمت به مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه را در اولویت خود قرار دهد، می افزاید: در شرایط بحران اقتصادی حاکم در کشور، مناطق محروم و اقشار ضعیف جامعه ضربه های شدیدی خورده اند که مسئولان باید از آنها حمایت کنند و رئیس جمهور باید با برنامه ریزی صحیح در راستای حل این مشکلات گام های عملی بردارد و در این شرایط، شعار دادن کافی نیست.
,
 
,
وی در پایان ابراز امیدواری می کند و می گوید: مردم از مسئولان عمل می خواهند و متاسفانه برخی وعده های داده شده و عمل نشده باعث شده که مردم نسبت به حرف های برخی مسئولان، بی اعتماد شده اند و باید رئیس جمهور بتواند این اعتمادسازی را در میان مردم انجام دهد و بتواند با گام های عملی، به مردم روحیه و امید دوباره هدیه بدهد.
,
 
,
سلطانی: کاندیداها در وعده های انتخاباتی با مردم صادق باشند
, سلطانی: کاندیداها در وعده های انتخاباتی با مردم صادق باشند, سلطانی: کاندیداها در وعده های انتخاباتی با مردم صادق باشند,
 
,
جهانبخش سلطانی بازیگر سریال “سرنخ” در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با بیان اینکه کشورمان با مشکلات زیادی دست به گریبان است، می گوید: در شرایط فعلی باید فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که توانایی حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… در کشورمان را داشته باشد و نسبت به کارهایی که انجام می دهد، پاسخگو باشد.
,
وی می افزاید: اینکه رئیس جمهوری انتخاب شود و پاسخگو باشد، یکی از بهترین معیارها برای انتخابات است و امیدوارم فردی در نهایت سکان هدایت امور اجرایی کشور را به دست بگیرد که توانا، بردبار، حلال مشکلات و با تدبیر باشد.
,
 
,
, ,
سلطانی با بیان اینکه مردم در انتظار رونق اقتصادی در کشور هستند، تاکید می کند: هر روز که می گذرد، مردم با افزایش تورم و گرانی کالاها و اجناس روبرو می شوند که این امر باعث شده که جو روانی جامعه بر هم بخورد و مردم آرامش روانی نداشته باشند و به همین دلیل، فردی باید رئیس جمهور شود که بتواند تورم را در کشور کاهش دهد و باعث ثبات قیمت ها شود و از سوی دیگر، با اشتغال آفرینی و رونق اقتصادی، باعث حل مشکلات معیشتی مردم شود.
,
 
,
این بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است حل مشکلات معیشتی، مطالبه اصلی مردم از رئیس جمهور آینده است و کاندیداهای ریاست جمهوری باید به این مولفه مهم توجه کافی داشته باشند و کاندیداهای ریاست جمهوری باید به وعده های داده شده، عمل کنند؛ اینکه کاندیداها فقط وعده بدهند و توانایی حل مشکلات مردم را نداشته باشند و حتی به وعده هایشان هم عمل نکنند، کار ناشایستی است و باید نسبت به وعده های انتخاباتی با مردم صادق باشند.
,
 
,
سلطانی در پایان خاطر نشان می کند: حل مشکلات اقتصادی مردم و همچنین توجه بیشتر به افزایش سطح رفاه مردم باید در اولویت دولت بعدی باشد و یقینا اگر چنین امری صورت بگیرد، می تواند برای جوانان و مردم جامعه امید بخش باشد.
,
 
,
فقیه: رئیس جمهور باید با درد مردم آشنا باشد
, فقیه: رئیس جمهور باید با درد مردم آشنا باشد, فقیه: رئیس جمهور باید با درد مردم آشنا باشد,
 
,
مهدی فقیه بازیگر سریال مریم مقدس(ع) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه تهران پرس با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری می گوید: ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و امیدوارم مردم با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری و انتخاب فردی اصلح، در نهایت رئیس جمهوری را انتخاب کنند که بتواند شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را بهبود ببخشد چرا که در سال های اخیر شاهد تورم شدید در کشور هستیم و همین مسئله باعث شده که بسیاری از مردم از شرایط نابسامان اقتصادی گلایه داشته باشند.
,
 
,
, ,
وی معتقد است که مردم مشکل معیشتی دارند و از سوی دیگر قدرت پول ملی کشور کاهش داشته است و به موازات آن هر روز شاهد افزایش قیمت برخی کالاها در کشور هستیم به همین دلیل به نظر می رسد رئیس جمهوری باید راس امور قرار بگیرد که ابتدا مسئله تورم و معیشت مردم را حل و فصل نماید و در مرحله بعدی باعث حل سایر مشکلات کشور شود اما اقتصاد، اولویت اول را دارد.
,
این بازیگر سینما و تلویزیون می افزاید: ما مردم خوب و شایسته ای داریم و نیاز است که مسئولان خوبی هم داشته باشیم تا با عملکرد مناسب، باعث رفاه این مردم شوند.
,
 
,
فقیه با اشاره به اینکه رئیس جمهوری از جنس مردم می تواند حلال مشکلات مردم باشد، ابراز امیدواری می کند که رئیس جمهوری انتخاب شود که با درد مردم آشنا باشد و بتواند آن را تسکین ببخشد و کشورمان در این مرحله از تحریم های ظالمانه امریکا، نیاز رئیس جمهوری دارد که با افزایش تولید در کشور بتواند ارزش پول ملی را برگرداند و از سوی دیگر باعث اشتغال آفرینی برای جوانان این مرز و بوم شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه سن ازدواج در میان جوانان افزایش یافته است و یکی از عمده ترین دلایل آن، تورم و گرانی هاست، می افزاید: در شرایط فعلی شاهد عدم استقبال جوانان از مقوله ازدواج هستیم و سن ازدواج به مرور در حال افزایش است و وقتی از جوانان می پرسیم که چرا ازدواج نمی کنید، می گویند که مشکلات اقتصادی مهمترین دلیل آنهاست و یقینا چنین اوضاعی می تواند کشور را دچار مشکلات اجتماعی کند.
,
 
,
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان می کند: مسئله فرهنگ هم یکی از موضوعات مهم در کشورمان است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و تلاشش برای از بین بردن ارزش ها و آرمان های اسلامی، باید در کشور در زمینه فرهنگ کارهای اثرگذار صورت بگیرد.
,
 
,
سعیدی: هیچ انتخاباتی نبوده که در آن شرکت نکنم
, سعیدی: هیچ انتخاباتی نبوده که در آن شرکت نکنم, سعیدی: هیچ انتخاباتی نبوده که در آن شرکت نکنم,
 
,
حلیمه سعیدی بازیگر سریال ترش و شیرین در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به منزله اهمیت به سرنوشت کشور است، می گوید: بنده تا به امروز در تمام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت کرده ام و رای داده ام چرا که معتقدم برای سرنوشت کشورم باید سهیم باشم چون مملکت ماست و ما باید تعیین کنیم که چه فردی رای امور به عنوان نماینده مجلس و یا رئیس جمهور باید قرار بگیرد.
,
 
,
, ,
 
,
وی خطاب به افرادی که مدام در شبکه های اجتماعی مدام در تلاشند که مردم را از رای دادن سرد و منصرف کنند، می گوید که یقینا اگر کشور ما استقلال نداشت امروز این دشمن بود که باید برای سرنوشت میلیون ها ایرانی تعیین تکلیف می کرد و واقعا فردی که معتقد به رای دادن نیست، معرفت ندارد و باید با بررسی رزومه کاندیداها، فردی را انتخاب کند که می داند برای آینده کشور موثر است.
,
سعیدی می افزاید: کاندیداها وعده های خودشان را سر می دهند و در نهایت یک نفر را انتخاب می کنیم و به او رای می دهیم و اگر به وعده هایش عمل کرد، نزد خدا و بنده خدا عزیز می شود و اگر بر خلاف وعده هایش عمل کند، این خودش است که اعتبارش را در میان مردم از دست می دهد و خودش ضررش را خواهد کشید.
,
 
,
این بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که رئیس جمهور آینده باید بداند که اگر با خدا باشد، پادشاهی می کند و اگر بی خدا باشد، نزد مردم هیچ ارزشی نخواهد داشت و ما وظیفه خودمان می دانیم و برای آینده کشورمان رای می دهیم و بعد از این، وظیفه اوست که مشکلات کشور را بررسی و رفع کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دلالان حرف اول در کشور را می زنند و رئیس جمهور آینده باید با آن مقابله کند، می افزاید: مبارزه با فساد باید در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده کشورمان باشد و در حال حاضر می بینیم که محصول کشاورزی با قیمت ارزان خریداری می شود و در بازار به واسطه دلالان، با قیمت گران به دست مردم می رسد و این چرخه اصلا صحیح نیست و باید فکری به حال مردم و کشاورز کرد.
,
سعیدی اضافه می کند: اگر چند نفر از این مفسدان کلان دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند، یقینا درس عبرتی برای دیگران خواهد شد که از این اشتباهات انجام ندهند و در پایان باید بگویم، بر خودم وظیفه می دانم که به همه مردم کشورم اعلام کنم که در این انتخابات حضور موثری داشته باشند و به فردی رای دهند که می دانند اینده بهتری برای کشورمان خواهد ساخت و یقینا اگر مراسم و تجمعی بود، دوست داشتم این نکته را پشت تریبون به همه مردم اعلام کنم.
,
 
,
گلریز: به فرد اصلح رای می دهم
, گلریز: به فرد اصلح رای می دهم, گلریز: به فرد اصلح رای می دهم,
 
,
محمد گلریز خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه تلاش دشمن در جهت اقناع جوانان ایرانی برای عدم حضور در پای صندوق های رای است، می گوید: متاسفانه دشمن از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه ای، تلاش گسترده ای انجام می دهد که مانع از حضور مردم ایران در پای صندوق های رای شود و به همین دلیل شاهد راه اندازی پویش هایی ضدانقلابی هستیم تا انتخابات ۲۸ خرداد پرشور برگزار نشود.
,
 
,
, ,
وی ادامه می دهد: رسانه های فارسی زبان همچون بی بی فارسی و ایران اینترنشنال و … با القای اینکه رای بی تاثیر است و مردم بابت مشکلات اقتصادی باید انتخابات را تحریم کنند، در حالی که عدم حضور مردم در پای صندوق های رای به ضرر منافع کشور و همین مردم است و در مجامع بین المللی، اعتبار کشورمان خدشه دار خواهد شد و همین امر باعث می شود که نتوانیم در خصوص احقاق حق طبیعی مان همچون مسئله هسته ای به خوبی رایزنی کنیم و حرفمان را پیش ببریم.
,
 
,
گلریز با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات، وظیفه شرعی همه ایرانیان است، ادامه می دهد: اینکه دشمن با استفاده از عوامل نفوذی و داخلی در تلاش است که تنور انتخابات داغ نشود و مردم اقبالی به حضور در پای صندوق های رای نداشته باشند، نشان دهنده این است که باید در جبهه رسانه ای و فضای مجازی انقلاب اسلامی فعال تر و پویاتر عمل کنیم تا توطئه های دشمنان را برای مردم ترسیم کنیم و عملیات های رسانه ای و تبلیغاتی فریبکارانه دشمن را برای عموم شفاف سازی کنیم.
,
 
,
خواننده سرودهای انقلابی با اشاره به اینکه دولت انقلابی، تنها راه نجات کشور است، معتقد است که مردم باید با بررسی سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری، فرد اصلح و انقلابی را انتخاب نمایند و به او رای دهند تا شاهد رفع مشکلات کشورمان به ویژه در زمینه اقتصادی باشیم.
,
 
,
وی تاکید دارد که ما باید در انتخاب فرد اصلح از میان کاندیدای ریاست جمهوری تحقیق و بررسی کنیم تا در نهایت بهترین فرد، سکان قوه مجریه کشور را دردست بگیرد و اگر دقت نکنیم، امورات اجرایی کشور در مدت ۴ سال به دست دولتی خواهد افتاد که شاید توانایی انجام آن را نداشته است.
,
 
,
گلریز با بیان اینکه دشمن تمام توان و ظرفیت هایش را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای بسیج کرده است، می افزاید: نباید بگذاریم که دشمن از طریق تبلیغات، ذهن مردم را به سمت های دیگری بکشاند و آنان را از حضور در پای صندوق های رای غافل کند و عموم مردم باید بدانند که هر رای، سرافرازی برای کشورمان ایران است.
,
 
,
خواننده سرودهای انقلابی با بیان اینکه مسئولان به جای حرف زدن، عمل کردن را باید در اولویت برنامه های خود داشته باشند، می گوید: متاسفانه کارهای ارزشی همچون موسیقی انقلابی و … در طول ۸ سال گذشته، مورد توجه مسئولان دولتی قرار نگرفت و امیدوارم با روی کار آمدن دولتی انقلابی، بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی را در میان نسل های امروزی ترویج دهیم و ثبات کنیم که تنها راه نجات کشور، بازگشت به روحیه و منش انقلابی است که عامل رمز پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و یقینا با همین روحیه هم می توانیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز شویم.
,
 
,
 
,
 
,
شاه حسینی: مردم در انتظار دولتی انقلابی و مومن هستند که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند
, شاه حسینی: مردم در انتظار دولتی انقلابی و مومن هستند که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند, شاه حسینی: مردم در انتظار دولتی انقلابی و مومن هستند که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند,
 
,
انسیه شاه‌حسینی نویسنده و کارگردان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر تهران پرس با اشاره به اینکه در طول ۸ سال گذشته فضای حاکم بر سینمای ایران به شدت آسیب دیده است، می گوید: امیدوارم که در دولت بعدی و با روی کار امدن یک رئیس جمهور جدید، وضعیت سینمای کشور سروسامان بگیرد چرا که در طول این چند سال، سینمای ایران دچار انزوا شده بود.
,
 
,
, ,
 
,
شاه حسینی می افزاید: در طول این چند سال امکان ساخت فیلم سینمایی و سریال هایی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت فراهم نبود و امیدوارم در دولت بعدی فضاگسترش پیدا کند و بتوانیم در راستا ارزش های انقلاب اسلامی به تولید فیلم و سریال بپردازیم.
,
 
,
این کارگردان سینما معتقد است که مردم انتظار دارند که دولت بعدی با رویکرد انقلابی، مردمی و جهادی در راستای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی  و معیشتی اقدام عملی انجام دهد چرا که با توجه به تورم شدید و بالا در کشور، اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه دچار مشکلات عدیده ای شده اند و فاصله طبقاتی در کشور بیداد می کند و نیاز به دولتی پویا، انقلابی و مومن است تا بتواند اوضاع را سروسامان ببخشد.
,
 
,
وی ادامه می دهد: امیدوارم سینماگران انقلابی هم بتوانند در دولت بعدی  فرصت بیشتری برای ایفای نقش به مردم داشته باشند و بتوانند آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه