اخبار داغ

روحانی اهل سنتِ کرج؛

عدم حضور در انتخابات ۱۴۰۰، بازی در زمین دشمن است/مشارکت حداکثری اهل سنت در البرز برای یک انتخاب اصلح

عدم حضور در انتخابات ۱۴۰۰، بازی در زمین دشمن است/مشارکت حداکثری اهل سنت در البرز برای یک انتخاب اصلح
حیدر دانش مهر گفت: مردم حتی اگر گلایه ای دارند می توانند با انتخاب و رای، آن را به زبان بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک روحانی اهل سنت در کرج با اشاره به اینکه تنها راهکار اقشار جامعه در راستای ارائه نظرات، صندوق رای است، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: مردم حتی اگر گلایه ای دارند می توانند با انتخاب و رای، آن را به زبان بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حیدر دانش مهر افزود: اگر چه انتخابات یک روز است اما اثر رای افراد، ۴ سال سرنوشت کشور را تعیین می کند، مشارکت در این ماراتن برای همه لازم خواهد بود، قطعا اهل سنت با برخی مشکلات مواجه است و شکی در آن نیست اما همانند تشیع با مشارکت در انتخابات می تواند حرف برای گفتن داشته باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات تبعات و آثار مخربی دارد، اظهار داشت: سوریه، لیبی و ...درصدد بودند حرف خود را به غیر از انتخاب و گفتمان پیش ببرند اما همچان با مشکل مواجه شده اند، امروز هم اهل سنت به این موضوع رسیده است.
,
 
,
دانش مهر تصریح کرد: مولوی عبدالحمید در زاهدان، علمای جنوب و غرب همه تاکید دارند در انتخابات شرکت کنیم با وجود اینکه نقدهایی وجود دارد، اهل سنت به این روشن فکری و بلوغ فکری رسیده است که باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه عدم حضور در انتخابات به معنای بازی کردن در زمین دشمن است، گفت: اگر فردی اصلح را انتخاب نکنیم، شخصی فاسد و غیر ماهر روی کار آمده و باعث تخریب کشور می شود، پیامبر (ص) هم فرموده اند حتی اگر برای رفتن به خرید هم ۳ نفر باشید نیاز به یک امیر احساس خواهد شد.
,
 
,
امام جماعت مسجد محمد المصطفی اهل سنت محمدشهر کرج در خاتمه با اشاره به اینکه امروز همه ما سوار یک قایق هستیم، اگر فردی که مسیر را نمی شناسد انتخاب کنیم، کشور به سمت ناکجا آباد خواهد رت در نتیجه انتخاب اصلح حائز اهمیت است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه