اخبار داغ

در سایه سکوت ناظران انجام شد؛

رقابت در تخریب چهره شهر کرج با پوسترهای تبلیغاتی انتخابات/ وقتی نامزدهای شورا از خجالت در و دیوار درآمدند + تصاویر

رقابت در تخریب چهره شهر کرج با پوسترهای تبلیغاتی انتخابات/ وقتی نامزدهای شورا از خجالت در و دیوار درآمدند + تصاویر
نامزدهای شورا در کرج به جای رقابت با هم در عرصه خدمت به مردم، گوی سبقت را از همدیگر در چسباندن پوستر خود و پاره کردن پوستر رقبا ربوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به گفته خودشان با کوله باری از مدرک و تجربه آمده اند اما به جای استفاده از فضای مجازی برای طرح دیدگاه های خود، در یک فضای رقابتی به جان زمین و آسمان شهر افتاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
کرج را زیر تلی از پوسترهای انتخاباتی لگدمال کرده اند اما آب از آب تکان نمی خورد، نه هیات نظارت بر انتخابات پاسخگو است و نه کاندیداهایی که شهر را به این حال و روز انداخته اند، حتی به باجه های تلفن و تابلوهای راهنمایی و رانندگی هم رحم نکرده اند.
,
 
,
گویا آمده اند از خجالت در و دیوار شهر در بیایند، به جای ارائه برنامه دل به پوسترهای پر نقش و نگارشان بسته اند و به جای رقابت با هم در عرصه خدمت به مردم، گوی سبقت را از همدیگر در چسباندن پوستر خود و پاره کردن پوستر رقبا ربوده اند.
,
 
,
و اما یک سؤال خطاب به هیأت ‌های اجرایی و نظارت؛ نقش شما در روند برگزاری انتخابات چیست؟ هیأت نظارت بر انتخابات در این موارد چه نقشی بر عهده دارد؟ چرا همگی در برابر اقدامِ غیراخلاقیِ زشت کردن چهره‌ شهر سکوت کرده ‌اید؟
,
 
,
مگر بر اساس دستورالعمل تبلیغات، نصب هرگونه آثار تبلیغاتی بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان، مدارس و سایر موسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی، صندوق‌ های پست، باجه ‌های تلفن، پست ‌های برق و هرگونه تابلوی راهنما ممنوع نیست؟
,
 
,
در پایان انتظار می ‌رود نامزدهای تبلیغاتی در وهله اول برنامه‌های خود، قانونمداری را قرارداده و به جای مخدوش کردن چهره شهر سعی در آبادانی آن کنند. در ادامه تصاویری از حال و روز خراب شهر کرج را مشاهده خواهید کرد؛
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه