اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

پیش بینی آسمان صاف و آفتابی برای کشور/ کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل

پیش بینی آسمان صاف و آفتابی برای کشور/ کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل
سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده صاف و آفتابی است، از رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان طی روز جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، کماکان در پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور را شاهد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طی امروز تا روز یکشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد؛ امروز علاوه بر ارتفاعات البرز مرکزی، در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

,

امروز با شمالی شدن جریانات در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دما ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

,

طی امروز تا روز دوشنبه هفته آینده در شرق و در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر و جنوب‌شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا پیش بینی می‌شود.

,

امروز سرعت وزش باد در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر افزایش می‌یابد و این اتفاق فردا در شمال فارس، سمنان و بخش‌هایی از مرکز کشور پیش‌بینی شده است که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

,

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.

,

آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و حداکثر و حداقل دمای تهران ۳۸ و ۲۴ درجه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه