اخبار داغ

دست به دست هم برای ایرانی سربلند؛

۲۸ خرداد روز تجلی همدلی ملت ایران است/حضور پرشور لرستانی ها در اولین ساعات رای گیری

۲۸ خرداد روز تجلی همدلی ملت ایران است/حضور پرشور لرستانی ها در اولین ساعات رای گیری
انتخابات، عرصه تجلی همدلی ملت ایران است و حضور پرشور غیور مردان و شیرزنان لرستانی در ساعات اولیه رای گیری اوج عشق و ارادت به وطن را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، اینجا لرستان است، مهد دلیر مردان و شیرزنانی که در صحنه های انقلاب همیشه پیشگام بوده اند، استانی که در دفاع مقدس ۶۳۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود، استانی که در زیر موشک باران دشمن جانانه ایستاد و دفاع کرد و تا امروز که بیش از چهار دهه از انقلاب می گذرد، همیشه همگام با سایر ملت ایران با همدلی و اتحاد در عرصه های مختلف حضور داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

امروز برگی دیگر از دفتر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نام حماسه ۲۸ خرداد ثبت می شود، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حال برگزاری است و ملت ایران این بار نیز از مدتها قبل خود را برای حضور در این عرصه حساس مهم و سیاسی کشور آماده کرده اند.

,

انتخابات این دوره از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب برگزار می شود اما در همان لحظات اولیه آغاز رای گیری، غیور مردان و شیرزنان لرستانی مانند همیشه برای حضور در انتخابات به پای صندوق های رای آمدند و با انداختن رای در صندوق، اولین تیرها را به قلب معاندین و دشمنان نشانه گرفتند.

,

براساس گزارشات اعلام شده خبرنگاران سفیر افلاک از همه شهرهای استان، شعب اخذ رای در همان ساعات اولیه شاهد حضور پرشور مردم لرستان در انتخابات است که این نشان دهنده آگاهی، بصیرت، ولایتمداری و در صحنه بودن مردم این دیار است.

,

در میان رای دهندگان، سالخوردگان، جوانان و رای اولیها حضور دارند که نشان می دهند قلبشان برای سربلندی و اقتدار ایران می تپد، با افتخار رای می دهند و مُهر دیگری از حضور در صحنه انقلاب در شناسنامه هایشان ثبت می شود تا نشان دهند چقدر استقلال، استمرار انقلاب و اقتدار کشور برایشان مهم است.

,

, ,

به عشق وطن و رهبر رای می دهم

, به عشق وطن و رهبر رای می دهم, به عشق وطن و رهبر رای می دهم,

غلامرضا حیدری یکی از رای دهندگان لرستانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ۶۹ سال سن دارم و از ابتدای انقلاب تاکنون در همه انتخابات با افتخار شرکت کردم، حضور ملت ایران در انتخابات نشان می دهد که همه ما همیشه در کنار هم با همدلی و اتحاد برای کشورمان گام برمی داریم.

,

وی افزود: اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد که به دلیل عدم مدیریت صحیح برخی از مسئولین بوده اما امروز آمده ام و از بین نامزدها فردی را که توانایی بیشتری برای اداره امور کشور را دارد انتخاب کردم تا بتوانم در سرنوشت کشور مشارکت کنم.

,

این رای دهنده لرستانی تصریح کرد: شاید برخی بگویند یک رای در انتخابات اثری ندارد اما دشمن از دیدن یک رای هم ناامید می شود، دشمن چشم دیدن ملت ایران را ندارد ولی ما امروز آمده ایم تا بگوییم تا آخرین نفس برای ایران در صحنه هستیم.

,

وی بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس شهید دادیم، سختی کشیدیم تا کشور به دست دشمن نیفتد، امروز هم وظیفه داریم از این گنج گرانبهای انقلاب محافظت کنیم تا ان شاالله این پرچم به دست امام زمان(عج) برسد.

,

حیدری خاطرنشان کرد: عشق به وطن در قلب همه ما وجود دارد اما ما مردمان لُر همیشه ثابت کردیم که با غیرت و مردانگی هر جایی که نیاز باشد در صحنه حضور پیدا می کنیم و در طول این سالها مردم لرستان همیشه حضور پرشوری داشته اند و امروز هم حضور گسترده در شعب رای گیری گویای این است.

,

, ,

حضور جوانان در سنگر انتخابات

, حضور جوانان در سنگر انتخابات, حضور جوانان در سنگر انتخابات,

محمدیان یکی از جوانان لرستانی که در صف رای گیری ایستاده بود گفت: به عشق وطن، به عشق رهبری، به عشق حاج قاسم امروز آمده ام تا بگویم همه ما جوانان راه شهدا را ادامه می دهیم، ما سربازان حاج قاسم هستیم و امروز برای دفاع از کشور، در سنگر انتخابات حضور داریم و با رای خود دشمن را نابود خواهیم کرد.

,

وی اظهار داشت: مدتهاست دشمنان تلاش کردند تا با تبلیغات و ترفندها مانع حضور مردم در انتخابات شوند چرا که دشمن خوب می داند حضور گسترده مردم، توطئه های آنان را خنثی می کند، اما می بینیم که در همین ساعات اولیه ملت ایران با شوق و اشتیاق بیشتری نسبت به دوره های قبل در صحنه حاضر شده اند.

,

این جوان لرستانی تصریح کرد: دشمن بداند تا ما در صحنه هستیم هیچ غلطی نمی تواند کند، اینجا ایران است که همه ما برای دفاع از خاکش جان می دهیم، اینجا سرزمینی است که نامش تا ابد بر قله های سربلندی و اقتدار خواهد درخشید و ما جوانان امروز سعی می کنیم با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح، ادای دین به شهدا نماییم.

,

وی بیان کرد: معاندین سعی می کنند بین ملت ایران و نظام گسست و فاصله بیندازند اما می دانیم که با روی کار آمدن یک دولت قوی و مقتدر با تفکر انقلابی و گوش به فرمان رهبری قطعا همه این مشکلات حل می شود و شاهد اقتدار بیش از پیش ایران خواهیم بود.

,

, ,

به نمایش گذاشتن اقتدار کشور در انتخابات

, به نمایش گذاشتن اقتدار کشور در انتخابات, به نمایش گذاشتن اقتدار کشور در انتخابات,

توکلی یکی از بانوان لرستانی گفت: فرقی ندارد چه صحنه ای باشد، راهپیمایی، ۹ دی، انتخابات و یا هر صحنه ای دیگر، ما ملت ایران همیشه دست در دست هم در صحنه برای وطنمان حضور داریم، ما بانوان در دوران دفاع مقدس سعی کردیم در پشتیبانی نقش خود را ایفا کنیم، در ایام کرونا با دوختن ماسک و لباس های مورد نیاز به گونه ای دیگر در کنار هم بودیم و امروز در صحنه انتخابات مانند همیشه پرشورتر حاضر شده ایم.

,

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، دشمنان چشم دیدن استقلال کشور ایران را نداشتند و سعی کردند تا با جنگ تحمیلی، ترور، فتنه، آشوب و اغتشاش به نظام ضربه بزنند ولی هر بار ملت ایران با سیلِ حضور خود، توطئه دشمن را نقش بر آب کردند.

,

این بانوی لرستانی تصریح کرد: امروز برهه ای حساس و شرایطی خاص وجود دارد، چشم دنیا به این انتخابات است، دشمنان تلاش کردند تا با تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت ایران را وادار به تسلیم کنند اما کور خوانده اند، ما پیرو همان شهداییم که تا پای جان ایستادند، ما گوش به فرمان رهبری هستیم و هیچگاه دست از نظام، اهداف و آرمان های انقلاب برنخواهیم داشت.

,

, ,

وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط برای حضور بانوان در همه صحنه ها فراهم شد و امروز بانوان ما در عرصه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و غیره در دنیا موفقیت های زیادی را کسب کرده اند که این مرهون مجاهدت هاست و حق رای نیز یکی از دستاوردهای انقلاب است که با همه جانمان از این دستاورد محافظت می کنیم.

,

توکلی خاطر نشان کرد: امروز مردان و زنان ایرانی اوج اقتدار و همدلی را در دفاع از ارزش های انقلاب و پایبندی به نظام به دنیا نشان می دهند.

,

آری امروز برگ دیگری از دفتر تاریخ انقلاب مزین به حضور مردم در انتخابات می شود، حماسه ای دیگر ثبت می گردد تا آیندگان بدانند ملت ایران این گونه برای حفاظت از نظام و انقلاب تلاش کردند.

,

لازم به ذکر است که در استان لرستان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رای در استان آماده شده و در چهار شهر استان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه