اخبار داغ

حماسه حضور مردم استان مرکزی پای صندوق‌های رأی/ هر برگ رأی خاری به چشم دشمنان+عکس و فیلم

حماسه حضور مردم استان مرکزی پای صندوق‌های رأی/ هر برگ رأی خاری به چشم دشمنان+عکس و فیلم
مردم شهر و روستای استان مرکزی از آغازین ساعات شروع رأی‌گیری با حضور پرشور پای صندوق‌ها خبر از خلق حماسه‌ای دیگر می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رأی‌گیری در شعب اخذ رأی استان مرکزی همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه در شعب اخذ رأی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

از همان ساعات ابتدایی برخی از شعب اخذ رأی در استان مرکزی شاهد شور خاصی هستند که نشان‌دهنده ثبت حماسه‌ای دیگر از سوی مردم دیارآفتاب است. مردمانی که در طول چهل سال گذشته نشان داده‌اند با بصیرت و هوشیاری در زمان‌های حساس در صحنه‌ها حضور یافته و عشق، ارادت و پشتیبانی خود را از این انقلاب و نظام را به نمایش گذاشته‌اند.

,

, ,

, ,

, ,
 
,
 
,

بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگویی گفت: استان مرکزی یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رأی دارد و از این تعداد ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به‌عنوان رأی اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

,

وی اظهار کرد: در استان مرکزی روز ۲۸ خرداد علاوه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان هم برگزار خواهد شد .

,

اکرمی افزود: در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر و ۴ هزار و ۷۷۵ نفر داوطلب شورا‌های روستاها هستند که صلاحیتشان تائید شده است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان برگزار می‌شود و ۴۱ داوطلب تائید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

,

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی امسال تدابیر خاصی از جمله افزایش تعداد صندوق‌های رأی و افزایش ساعت رأی‌گیری اندیشیده شده تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

,

اکرمی از افزایش ۱۱ درصدی شعب اخذ رأی ریاست جمهوری و افزایش ۶ درصدی شعب اخذ رأی شورا‌های شهر و راستا نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: با این افزایش تعداد شعب اخذ رأی ریاست جمهوری به هزار و ۱۸۸ شعبه و شعب اخذ رأی شورا‌های شهر و راستا هم به هزار و ۵۱۰ شعبه رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه