اخبار داغ

ره‌پیک:

امیدوارم اراده ملت مدیریت اجرایی قوی را در کشور رقم بزند

امیدوارم اراده ملت مدیریت اجرایی قوی را در کشور رقم بزند
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در محل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی سپس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: این روز مهم و سرنوشت‌ساز را به همه ملت ایران و دلسوزان کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.

,

ره پیک افزود: امیدواریم از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد.

,

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ان‌شاءالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود و آثار و برکات انتخابات و تعیین سرنوشت در بخش‌‌های مختلف کشور پدیدار شود و همه از آثار این انتخاب برخوردار شوند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه دوستانی که در رسانه‌ها زحمت می‌‌کشند و این روز را آن گونه که شایسته است، به مردم کشور و دیگران در خارج از کشور چه دوستان و چه دشمنان نشان می‌دهند، تشکر می‌کنم و امیدوارم فعالیت و کار شما در محضر خداوند موجب اجر و‌ پاداش شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه