اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

۵۳ هزار نفر عوامل اجرایی در لرستان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

۵۳ هزار نفر عوامل اجرایی در لرستان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند
ثمینی گفت: ۵۳ هزار نفر عوامل اجرایی در لرستان برگزاری انتخابات را در هزار و ۸۷۱ شعبه بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رای گیری در استان لرستان همزمان با سراسر از ساعت هفت صبح آغاز شده که برای این دوره از انتخابات بیش از ۵۳هزار  نفر دست اندرکار درهزار و ۸۷۱ شعبه همکاری لازم را در بخش های اجرا، نظارت، امنیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: لازم است رای دهندگان قبل از مراجعه به شعب اخذ رای حتما کُد مورد نظر کاندیداها را به همراه داشته باشند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی اثر انگشت در روند رای گیری حذف شده است.

,

ثمینی عنوان کرد: شهروندان حتما برای رای دادن شناسنامه و کارت ملی به همراه داشته باشند ولی چنانچه کارت ملی به همراه نداشتند شماره ملی را می توانند ارائه بدهند تا در انتخابات شرکت نمایند.

,

وی با اشاره به آخرین آمار داوطلبان شوراهای شهر و روستا گفت: طی روزهای اخیر برخی داوطلبین شوراها تایید صلاحیت و برخی انصراف دارند اما آخرین آمارها گویای این است که هزار و ۱۱۲ کاندیدا شوراهای شهر در ششمین دوره انتخابات شوراها برای ۱۸۱ کرسی رقابت می کنند.

,

رئیس ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی به همه شعب اخذ رای ارسال شده، سایر موراد لازم در شعب با توجه به شرایط کرونایی انجام می شود تا مردم با خیال راحت رای دهند.

,

ثمینی با اشاره به حضور پرشور مردم لرستان در انتخابات، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات اعلام شده مردم غیرتمند لرستان از همان لحظات آغاز رای گیری در شعب حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه