اخبار داغ

علوی بعد از شرکت در انتخابات:

رئیس جمهوری رأی بالا و قوی می تواند به مردم خدمت بهتری کند

رئیس جمهوری رأی بالا و قوی می تواند به مردم خدمت بهتری کند
وزیر اطلاعات گقت: رئیس جمهور با یک رأی بالا و قوی می تواند خدمت بهتری به مردم کند و گام های بلند تری می تواند بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور حداکثری یکی از راهبردهایی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کردند و در صورتی که مردم عزیز ما به صورت حداکثری حضور پیدا کنند تاثیرهای خود را در جنبه های مختلف می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد تاثیرات حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: اولا رئیس جمهور با یک رأی بالا و قوی می تواند خدمت بهتری به مردم کند و گام های بلند تری می تواند بردارد. دوم از نظر اعتباری که در سازمان های بین المللی و سطح بین المللی پیدا می کند، بالاخره رای مردم تعیین کننده پشتوانه و سرمایه اجتماعی یک رئیس جمهور است و طبعا وقتی رأی حداکثری باشد دنیا روی این رئیس جمهور حساب دیگری باز می کند و می تواند حرف خود را در دنیا محکم تر و متقن تر بزند.

,

وزیر اطلاعات بیان داشت: حضور حداکثری در جنبه های مختلف حتی امنیت داخلی اثرگذار است همچنین در اراده دوستان و دشمنان نظام اثرگذار است.

,

علوی با تاکید بر اینکه حضور مردم بازدارنده دشمن است، خاطر نشان‌ کرد: در دوران دفاع مقدس همواره در آستانه مراسم‌های روز قدس یا ۲۲ بهمن صدامی‌ها تهدید میکردند که شهرهای ایران را بمباران می‌کنیم، اما به دلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس تا چندین ماه بعد شاهد شلیک حتی یک موشک به شهرها نبودیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه