اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات، آینده روشنی را رقم می زنند

ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات، آینده روشنی را رقم می زنند
حجت الاسلام شاهرخی گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، آینده روشنی را برای کشور و استان رقم می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و امروز مردم با شور و شوق آمدند تا رای خود را به صندوقها بیندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به اینکه مردم مجاهدت کردند تا با اراده خود انتخاب کنند، افزود: در این سالهای انقلاب، اسلام، مردم و انتخابات همیشه با هم بودند و در ادامه هم این سه با هم هستند و ملت ایران با حضور در انتخابات، آینده روشنی را برای کشور و استان رقم می زنند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امروز مردم باید پس از مشارکت پرشور در انتخابات، بهترین گزینه برای رئیس جمهوری و بهترین ها را برای شوراها انتخاب کنند چرا که ارتقای فرهنگ و پیشرفت اقتصاد در اختیار ماست و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به صفوف جمعیت رای دهندگان گفت: این حضور هم ضریب امنیتی را بالا می برد و هم نشان می دهد مردم  پشتیبان نظام هستند و نظام را قبول دارند، البته روز شنبه هر کسی که منتخب شود روز پیروزی ملت ایران است.

,

وی با بیان اینکه هر نظامی برای اینکه بتواند به اهداف و آرمانها برسد نیاز دارد که یک رابطه با مردم داشته باشد، عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا این ارتباط وجود نداشته باشد و بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند و از این راه به اسلام، مردم و مرز و بوم کشور ضربه بزنند.

,

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: بدخواهان عالم از جمله آمریکا، اسرائیل و منافقین می گویند مردم پای صندوق رای نروید و مشخص است که پشت سر این برنامه دارند و اگر موفق شدند در سوریه، یمن، عراق و افغانستان آسیب هایی را وارد کنند چرا که این جدایی را بین مردم و حاکمیت آن کشور ایجاد کردند.

,

وی بیان کرد: در طول این ۴۲ سال مردم با تبعیت از امام(ره) و رهبری محکم و استوار در پشتیبانی از نظام ایستاده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه