اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مردم کاندیدایی را انتخاب کنند که تحول ایجاد کند/ امروز یک دولت را انتخاب می‌کنیم

مردم کاندیدایی را انتخاب کنند که تحول ایجاد کند/ امروز یک دولت را انتخاب می‌کنیم
حجت الاسلام رضا نوری گفت: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که بتواند در کشور تحول ایجاد کرده و مشکلات موجود اعم از مسائل اقتصادی، معیشتی را مدیریت و رفع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز پس از شرکت در رأی‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز روز مهمی برای کشور و مردم ایران است، روزی که باید سرنوشت چهار سال آینده کشور را به دست فرد امینی بسپارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ،,

وی افزود: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که بتواند تحول ایجاد کند و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از معیشتی گرفته تا اشتغال را به نحو احسن اداره و مدیریت کند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: امروز تنها روز رأی دادن به یک نفر نیست که فکر کنیم فقط یک نفر را انتخاب کرده‌ایم بلکه امروز یک دولت را انتخاب می‌کنیم که در رأس آن رئیس‌جمهور قرار دارد و بعد از آن هیئت وزیران، استانداران و مدیران کل انتخاب می‌شوند و به‌طور خلاصه سازمان مدیریتی کشور انتخاب می‌شود.

,

وی تاکید کرد: در حال حاضرمشکلات اقتصادی در جامعه، دلخوری ایجاد کرده است اما قهر کردن با انتخابات نمی تواند مشکلی را حل کند و اگر مشکل اقتصادی هست باید با مشارکت همدیگر و تصمیم گیری برای تغییر حل شود.

,

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکلیف و وظیقه است از این رو از مردم انتظار می رود از این حق قانونی خود استفاده کنند.

,

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: امروز مردم ایران با دغدغه خاطر و با بررسی و سؤال کردن، تلاش می‌کنند بهترین فرد را انتخاب کنند تا خدای‌ناکرده فردا از انتخاب خود پشیمان نشوند.

,

وی گفت: امروز مردم ایران فردی پرنشاط، پرکار، مرد میدان و تلاشگر را انتخاب می‌کنند تا در چهار سال آینده تبعیض و بی‌عدالتی‌ها را از بین ببرد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در انتخاب کاندیدای شورای شهر و روستا نیز به همین شکل است و مردم باید به دور از بحث‌های جناحی، قومی و طایفه‌ای، بهترین و کارآمدترین فرد را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دین اسلام، به سبقت در امور خیر توصیه شده است از این رو در ساعت اولیه اخد رای در پای صندوق رای حضور یافته ام.

,
,
,

به گزارش عصراترک، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به‌طور هم‌زمان امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزارنفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رأی هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه