اخبار داغ

امام جمعه یزد:

مردم با حضور در پای صندوق رأی پاسخ درخوری به دشمنان می‌دهند

مردم با حضور در پای صندوق رأی پاسخ درخوری به دشمنان می‌دهند
آیت‌الله ناصری گفت: مردم ما بیدار هستند و با اینکه دشمنان می‌خواهند مردم سست شوند و در صحنه نباشند اما مردم پاسخ درخوری به آن‌ها خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در حاشیه حضور پای صندوق رأی گفت: خدا را شکر می‌کنم که اول صبح توانستم این عبادت را انجام دهم و خوشحالم که حرکتی کردم که روح امام و شهدا را خوشحال کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: حضور پای صندوق رأی، برای تقویت ایران و تقویت آزادی و استقلال کشور است و دشمنان این نظام، دشمنان دین و استقلال و عظمت و عزت ما هستند و نمی‌خواهند اسلام روی زمین باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند ایرانی مستقل، آزاد و پیشرفته وجود داشته باشد، افزود: ده‌ها سال است که این دشمنان بر ملت ایران فشار می‌آورند و انواع تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند تا به آرزوی خودشان برسند و ایران را زیر چتر خودشان بیاورند در حالی که براساس اسلام نباید اجازه دهیم عزتمان را کسی پایمال کند و دین به ما دستور داده که باید عزت خود را حفظ کنیم.

,

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: رأی دادن یعنی حفظ عزت و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات و عدم حضور در پای صندوق رای، یعنی نسبت به ضررهایی که دشمنان به کشورمان می‌زند بی تفاوتیم اما این روحیه بی تفاوتی از ملت ایران دور است.

,

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رأی گیری ادامه داد: مردم تا الان خوب حضور داشته‌اند و به کوری چشم دشمنان ان‌شاالله انتخابات خوبی خواهیم داشت و شاهد شور انتخابات خواهیم بود و مردم در زمینه احساس مسئولیت خواهند کرد.

,

اما جمعه یزد گفت: هر چند که دشمن بر ملت ایران فشار می‌آورد تا مردم را از صحنه خارج کنند اما مردم ما بیدار هستند و با اینکه دشمنان می‌خواهند مردم سست شوند و در صحنه نباشند اما مردم پاسخ درخوری به آن‌ها خواهند داد و نظام اسلامی را به اوج قدرت خواهند رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه