اخبار داغ

قالیباف پس از شرکت در انتخابات:

چاره حل مشکلات تحول در مدیریت کشور است

چاره حل مشکلات تحول در مدیریت کشور است
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راه چاره حل مشکلات، حضور در انتخابات و انتخاب خوب است تا با تحول در عرصه مدیریت کشور، مشکلات را حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمدباقر قالیباف» روز جمعه با حضور در مسجد ابوذر رأی خود را در صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران تصریح کرد: انتخابات مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور محسوب می شود و برای امنیت پایدار و اقتدار ایران، صندوق های رأی عمق و پایداری را به کشور خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: باید به این نکته توجه کرد که برای رفع ناکارآمدی ها و مشکلات چه در سطح محلی مانند انتخابات شورای شهر در سراسر کشور و روستاها و چه در سطح ملی مانند انتخاب رییس جمهور، انتخابات می تواند یک فرصت تغییر تنفسی مدیریتی در کشور باشد.

,

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم مردم مثل همیشه پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند، تاکید کرد: گله مندی مردم حق است و توقع دارند مشکلات با اولویت مسایل اقتصادی حل و فصل شود، نتیجه این حل و فصل را در انتخاباتی که صورت گرفت، ندیده اند.

,

وی ادامه داد: مدت مدیدی است که مسایل گرانی، تورم و اشتغال مشکلات جدی کشور است اما این موضوع با قهر کردن صندوق های رأی رفع نمی شود بلکه با حضور در صندوق های رأی و انتخاب صحیح است که مشکلات رفع می شود و به همین دلیل در این مرحله مشارکت در انتخابات بسیار حیاتی است.

,

قالیباف با بیان اینکه قطعا انتخابات خوبی پیش روی کشور است، اظهار داشت: معتقدم همه وعده هایی که در برنامه ها و مناظرات زده شده، باید آن ها را عملی کرد، قانون این وظیفه را بر دوش ما به عنوان نماینده مردم گذاشته که بتوانیم با همکاری خوب با دولت آینده و حفظ استقلال دو قوه از یکدیگر مسایل و مشکلات مردم را با اولویت مسایل اقتصادی را رفع کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه