اخبار داغ

خروش علوی‌تبارها برای خلق حماسه‌ای دیگر؛

شور حضور مردم مازندران در ساعات اولیه انتخابات/همه برای وطن آمدند

شور حضور مردم مازندران در ساعات اولیه انتخابات/همه برای وطن آمدند
اقشار مختلف مردم مازندران در ساعات اولیه انتخابات ۱۴۰۰ در شعب اخذ رأی پرشور و با لبخند حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مازندران همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح امروز در 4 هزار و 52 شعبه اخذ رأی آغاز شد.

از این تعداد 2 هزار و 521 صندوق روستایی و هزار و 531 صندوق شهری است و 368 صندوق سیار هم در سطح شهر‌ها و روستا‌ها آراء مردم از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را جمع آوری می‌کنند.

 56 هزار نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان، آموزش‌های لازم را دیده اند و امروز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده هستند.



مردم استان مازندران از پیر و جوان، زن و مرد در شهرها و روستاهای مختلف بار دیگر به میدان انتخاب آمده‌اند. حضور مردم در شعب اخذ رأی پر شور و همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

اما امروز انتخابات با همه پستی و بلندی‌هایش با اقتدار در مازندران آغاز به کار کرد، مردم این استان از آغازین ساعات وارد میدان شدند و شعب اخذ رأی در شهرها و روستاهای استان صف‌های زیادی از رأی دهندگان را در خود جای داده است.



علیرضا حسینی از جمله افراد حاضر در این صف است، او که خود را یکی از کسبه بازار معرفی می‌کند، می‌گوید: شرکت در انتخابات وظیفه همه شهروندان ایران است، باید همه در سرنوشت خود سهیم باشیم و بدانیم که ما تعیین کننده نهایی انتخابات هستیم.

محمد ریاحی دیگر افراد حاضر در شعب رأی است، اظهار می‌کند: در فضای مجازی دشمن تمام توان خود را گذاشت تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند اما صف‌های طولانی امروز آن هم در ساعات اولیه صبح نور امید دیگری را در دل ما روشن کرد و مردم ایران همچون همیشه سربلند شدند.

یکی از نخستین رأی دهندگان که در صف رأی ایستاده است می‌گوید: حضور جوانان امروز نشان می‌دهد که نسل جدید انقلاب پای کار هستند و گوش به فرمان ولی فقیه و پیرو شهدا در مسیر شهید سلیمانی گام برمی دارند.

زهرا حسنی دیگر جوان مازندرانی گفت: اگر حاج قاسم امروز زنده بود امروز در صف اول رأی ایستاده بود و ما پا جای پای او می‌گذاریم، نشان می‌دهیم که انقلاب زنده است و حاج قاسم‌های دیگر متولد شده‌اند و این راه ادامه خواهد یافت.


وی با اشاره به وصیت حاج قاسم گفت: امروز ایران حرم است و ما باید با پیروی از رهبر انقلاب این حرم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم نا امیدی راه صحیحی که انتخاب کرده‌ایم را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم گفت: ما را تحریم کردند و تحت فشار قرار دادند و حالا می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید اما ما می آییم و دولت اصلح و انقلابی را تشکیل می‌دهیم و نشان می‌دهیم انقلاب همیشه پویا و پر نشاط است.

محمد قاسمی دیگر شهروندی است که در صف رأی ایستاده و می‌گوید: خوشبختانه همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است و مردم هم پرشور آمده‌اند، پیر و جوان کنار هم ایستاده‌اند تا بگویند بین نسل‌ها هیچ شکافی وجود ندارد و شعارهای انقلاب با همان اهداف از حنجره مردم خارج می‌شود ما پیر فرزانه انقلاب را تنها نمی‌گذاریم و به دستور رهبر قبل از آغاز رأی گیری اینجا بودیم.



وی رأی را وظیفه شرعی و حق قانونی دانست و افزود: عدم شرکت در انتخابات تنها دشمن را راضی نگه می‌دارد، ما ملت ایران همیشه متحد و کنار هم بوده‌ایم و این رویه را تا آخرین قطره خون ادامه می‌دهیم.

بیش از 2 میلیون و 474 هزار نفر در مازندران واجد شرایط شرکت در انتخابات 28 خرداد 1400 هستند که از این تعداد بیش از 51 هزار نفر رأی اولی محسوب می‌شوند 26 هزار و 74 نفر از رأی‌اولی‌ها پسران و 25 هزار و 458 نفر هم دختران مازندرانی هستند.

گزارش‌ها از حضور پر شور و لحظه به لحظه مردم در شهرهای مختلف استان مازندران در پای صندوق‌های رأی حکایت دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه