اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

مردم مطمئن باشند که رأی آنها امانت است

مردم مطمئن باشند که رأی آنها امانت است
هوشنگ بازوند گفت: مردم مطمئن باشند که رای آنها امانت است و این رای که به این عزیزان می سپارند از سوی آنها به خوبی صیانت و نگهداری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه داریم که مردم می‌توانند در این شعب رای دهند.

 استاندار کرمانشاه افزود: همچنین یک میلیون و ۵۷۷هزار نفر واجد شرایط رای دادن  و ۳۴ هزار نفر رای اولی هستند.

 بازوند تصریح کرد: با توجه به اینکه در ورود به گام دوم انقلاب هستیم به ویژه رأی اولی ها که نخستین رای آنها در گام دوم انقلاب است حضور پرشوری داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم هم اول وقت رأی خود را به صندوق بیندازند و بدانند این یک ساعتی که برای رای دادن وقت می گذارند یک هزار و ۴۶۰ روز در روند توسعه کشور و شهر از نظر بحث شوراهای اسلامی تاثیر دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم حضور مردم بسیار خوب باشد و اکنون هم شاهد حضور بسیار خوبی هستیم.

بازوند خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که رای آن ها امانت است و این رای که به این عزیزان می سپارند از سوی آنها به خوبی صیانت  و نگهداری می‌شود.

وی افزود: تاکنون گزارشی از وجود مشکل در سطح شهرستان ها دریافت نشده اگرچه بحث الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر برای نخستین بار است و ممکن است مشکلات اندکی دیده شود اما نیروها رصد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه