اخبار داغ

لاریجانی پس از شرکت در انتخابات:

قهر کردن با انتخابات راه حل مناسبی نیست/ باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد

قهر کردن با انتخابات راه حل مناسبی نیست/ باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد
علی لاریجانی درباره قهر برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی با انتخابات گفت: قهر کردن راه حل مناسبی نیست زیرا مسئله مربوط به درون و خودمان است و نباید قهر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه رأی‌گیری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استانداری مازندران رای خود را به صندوق انداخت.

لاریجانی بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بسیار خرسندم که انتخابات امروز پرشور و با حضور پررنگ مردم در حال برگزاریست، شکوه حضوری که تجلی ساز یک حماسه عظیم مردمی است.

وی گفت: از اینکه در استان مازندران برای حضور در انتخابات شرکت کردم به این دلیل است که خود را متعلق به این استان میدانم و اگر چه پس از اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری بنا به دلایلی این امر مهیا نشد اما آن چیز که مهم است باید تلاش کرد این انتخابات که یک سرمایه ملی به حساب می آید باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اگرچه نابسامانی هایی در دولت و حکومت وجود دارد اما این موجب دلخوری و قهر از انتخابات و صندوق نباید باشد و یک نوع مسئولیت و تکلیف اجتماعی سیاسی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات برای برپایی انتخابات سالم اظهار داشت: باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد عدم احراز صلاحیت خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرمایه ملی در کشور است، افزود: به خاطر مصالح ملی کشور، هرکسی باید به موضوع و مسئله ملی فکر کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دلایل عدم احراز صلاحیت به شما اعلام شده است، با بیان اینکه دلیل عدم احراز به من اعلام نشد، افزود: فعلاً به من نگفته اند و شاید بعداً آن را اعلام کنند.

لاریجانی با اظهار اینکه سال ۷۸ قانونی برای رسیدگی به شکایت مصوب شد، گفت: اکنون این مسئله عدم اعلام صلاحیت، مسئله امروز نیست و باید همه تلاش را برای حضور و مشارکت مردم بگذاریم.

مشاور رهبر معظم انقلاب با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات باید محقق شود، درباره عملکرد دولت‌ها و حکومت گفت: مسئله خدمات دولت‌ها بی تأثیر نیست و بخش‌های مختلف می‌توانند در مشارکت تأثیر داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند نقش ایجابی در گفتن حقایق و نگاه مثبت و سازنده داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم حضور مردم خوب باشد زیرا در حل مشکلات تأثیرگذار است و معنای مهم انتخابات مشارکت سیاسی است و عدالت در صحنه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

لاریجانی درباره قهر برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی گفت: قهر کردن راه حل مناسبی نیست زیرا مسئله مربوط به درون و خودمان است و نباید قهر کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه