اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور حداکثری اقتدار ایران اسلامی را هزاران برابر می‌کند

حضور حداکثری اقتدار ایران اسلامی را هزاران برابر می‌کند
محمدباقر محمدی لائینی گفت: همه بیایند و همت کنند و خواست شهدا «حضور حداکثری» که اقتدار ایران اسلامی را صد چندان می کند و دشمنان ما را مایوس می کند و امنیت و ضریب امنیت مملکت ما را بالا می برد را رقم بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پس از انداختن رای خود در محل صندوق مصلی ساری در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: امیدواریم امروز با حضورحداکثری و با شکوه مردم ایران در پای صندوق های رأی برای مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، شهر و دیارشان شاهد خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.
 
نماینده ولی فقیه درمازندران افزود:امید است امروز با آرا و حماسه ای که می آفرینیم به تعبیر رهبری، روز عید برای ملت ایران عزیز  ما رقم بخورد.
 
وی گفت: مردم ما باید بدانند یکی از نعمتی های خداوند برای مردم ما اینکه قدرت انتخاب وتعیین سرنوشت را به برکت انقلاب ما پیدا کردیم شکر نعمت اینکه از این قدرت انتخاب استفاده کنیم؛ ما باید بدانیم چه بیاییم رای دهیم و به صورت ظاهر رای ندهیم در هر دو حالت در سرنوشت کشور مداخله کردن است، اگر رای بدهید معلوم است رای هم که ندادی شرایطی که با آرا دیگران به وجود می آید با رای ندادن خود در شرایط به وجود آمده تاثیر گذار هستید نباید تاثیر خنثی و غیر مسئولانه داشت.
 
امام جمعه ساری اظهارامیدواری کرد همه بیایند و همت کنند و خواست شهدا «حضور حداکثری» که اقتدار ایران اسلامی را صد چندان می کند و دشمنان ما را مایوس می کند و امنیت و ضریب امنیت مملکت ما را بالا می برد را رقم بزنند.
 
وی خاطرنشان شد:حضور و مشارکت همگانی موجب می شود مسئولینی که روی کار می آیند با عزم جدی تر و پشتوانه قوی تر راه خدمت را در پیش بگیرند.
 
محمدی لائینی تاکید کرد: مردم برای رای دادن تعجیل کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری زودتر رای بدهید و شرکت در این فریضه را به ساعات پایانی روز رای گیری موکول نکنند.
 
وی بیان کرد: حضور مردمی علاوه براینکه در سرنوشت کشور تاثیر دارد از نگاه بین المللی نیز روی کمیت بالای مردمی حساب باز می کنند اگر حضور بالا باشد دشمن ظرف خود را جمع می کند و دسیسه هایش در بحث انتخابات خنثی خواهد شد واگر خدای ناکرده حضور مردم در پای صندوق های رای کمرنگ باشد دشمنان طمع می کنند چرا که نوع معاملات و ارتباطات جهانی و بین المللی روی پشتوانه مردمی است.
 
محمدی لائینی اذعان کرد: هم کمیت برای ما مهم است علاوه برآن نوع انتخاب و انتخاب اصلح و کیفیت هم برای ما مهم است. باید بهترین ها و شایسته ترین ها را انتخاب کنیم آدم هایی که مورد اعتماد هستند را برگزینیم شایستگی باید برای ما ملاک باشد.
 
امام جمعه ساری گفت: مردم مازندران معمولا از نظر میزان مشارکت انتخاباتی یکی از جوامع استانی پیشتاز در کشور به شمار می‌آیند و امروز نیز برای انتخاب نامزدهای ششمین دوره شورای شهر و روستا، رئیس دولت سیزدهم و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری فرصت دارند تا یک بار دیگر پیشتازی خود در مشارکت سیاسی را نشان دهند.
 
محمدی لائینی با تاکید براینکه مازندرانی ها همیشه در همه عرصه های نظام خوش درخشیدند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مازندانی ها برجستگی های فراوانی دارند امید است حضور حداکثری و باشکوه امروز یکی از آن برجستگی های استان باشد که رهبری و شهدا را خشنود کند.
 
وی گفت: همگان به نیابت از شهدا رای دهند بنده نیز به نیابت از 10 هزارو 400شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت رای خود را دادم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه