اخبار داغ

استاندار ایلام:

بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد

بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد
استاندار ایلام گفت: بیش از ۴۵۹ هزار نفر واجد شرایط رای در ایلام وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار "محمد نوذری"، استاندار ایلام روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم ایلام حماسه ای دیگر را رقم می زنند و دوباره دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان به نسبت ماه های گذشته بهتر است، اما مردم در شعب برای اخذ رای برای حفظ سلامت خود ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

,

استاندار ایلام با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ شعبه ثابت و سیار فرایند اخذ رای انتخابات ۲۸ خردادماه را در این استان انجام می دهند، گفت: ۱۶ هزار عامل اجرایی این انتخابات را برگزار می کنند.

,

نوذری افزود: از مجموع شعب رای پیش بینی شده ۸۲۶ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۷۷۲ شعبه مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

,

وی از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

,

استاندار ایلام با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

,

نوذری اضافه کرد: کلیه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

,

استاندار ایلام با قدردانی از نیروی انتظامی استان گفت: تامین امنیت این انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است.

,

نوذری اظهار داشت: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش بینی کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

,

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می شود دولت با اقتدار و قوی تشکیل شود،‌ گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه