اخبار داغ

نماینده مردم یزد در مجلس:

با حضور پرشور، ایرانی قوی و جمهوریت پررنگ داشته باشیم

با حضور پرشور، ایرانی قوی و جمهوریت پررنگ داشته باشیم
جوکار گفت: شرایط ایران در منطقه باعث شده که هر چه حضور و مشارکت مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد جایگاه چانه زنی کشور ایران در حوزه دیپلماسی بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار در گفتگو باخبرنگار یزدرسا، با اشاره به بازدیدی که از برخی شعب اخذ رأی انجام شده گفت: با صحبت با دست اندرکارانی که سال‌های گذشته در امر برگزاری انتخابات حضور داشتند استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته بوده و این نشان دهنده احساس مسئولیت مردم است که با شور و نشاط در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رأی ادامه داد: شرایط ایران در منطقه باعث شده که هر چه حضور و مشارکت مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد جایگاه چانه زنی کشور ایران در حوزه دیپلماسی بیشتر است.

,

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: ارزش انتخابات در دو چیز است یکی در شهرها و روستاها که خودشون نقش ایفا می‌کنند و آینده متعلق به خود مردم است و در بعد دیگر از نظر نظام سیاسی ارزش و جایگاه پیدا می‌کند وباعث می‌شود دشمنان نا امید شوند و به این شکل مردم و جدایی مردم از دولت با حضور مردم نقش بر آب شود و امید مردم به آینده بیشتر شود.

,

جوکار ادامه داد: با وجود مشکلات مردم باید در انتخابات شرکت کنند چرا که نظام ما نظام انتسابی نیست بلکه انتخابی است و حضور مردم در صحنه‌های مختلف این حرف را نشان می‌دهد و قهر با صندوق منجر به انتخاب فردی با مشارکت پائین که به نفع مردم نیست می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ما باید انتخاب صحیح و درست داشته باشیم تا آینده خود را تغییر بدهیم، افزود: اینکه مشکلات وجود دارد قبول داریم و باید در جای دیگر بحث شود ولی عدم حضور به منزله قبول شرایط و بی تفاوت بودن نسبت به مشکلات است.

,

جوکار خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم ایرانی قوی داشته باشیم و موجب پررنگ تر شدن جمهوریت در کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه