اخبار داغ

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

یکپارچگی حضور در انتخابات، مانور بزرگ ملت است

یکپارچگی حضور در انتخابات، مانور بزرگ ملت است
آیت الله مبلغی انتخابات را لبیک به ندای رهبری برشمرد و گفت: یکپارچگی حضور مردم در انتخابات مانور بزرگ ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله احمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به انتخابات و لزوم حضور گسترده مردم اظهار داشت: ما در قبال انقلاب اسلامی ایران مسئولیت هایی را بر عهده داریم که در راس آنها حفظ مولفه هایی است که این انقلاب را تشکیل داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: همان طور که از نام جمهوری اسلامی برمی آید دو رکن اساسی و مهم که یکی جمهوریت و یکی هم اسلامیت است، وجود دارد البته ترکیب این دو رکن، یک ترکیب اتحادی است و هر دو با هم آمده اند که از حقیقت ترکیب این دو یک نظام برخاسته است.

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به همان اندازه که نظام به جمهوریت نیاز دارد به اسلامیت هم نیاز دارد و این دو با هم راه بقاء و تداوم را پیدا کنند و همه در قبال این دو عنصر وظایفی را بر عهده داریم.

,

آیت الله مبلغی انتخابات را لبیک به ندای رهبری برشمرد و گفت: انتخابات شئون مختلفی دارد که  پاسخ به ندای رهبری، تعیین سرنوشت، بخشیدن نشاط و پویایی به جامعه است البته انتخابات قدرتی دارد که جمهوریت را بالندگی ببخشد و این عنصر را به اسلامیت وصل نماید و این دو را به عنوان یک معجون اتحاد یافته و ایجاد کننده یک حقیقت به نام جمهوری اسلامی تشکیل داده است.

,

وی ضمن دعوت همه مردم برای حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: پویایی و حضور هر چه بیشتر در انتخابات هم بازتاب خارجی و هم داخلی دارد و یکپارچگی حضور در انتخابات مانور بزرگ ملت است که فارغ از تعلقات سیاسی، یک اصل است و جمهوریت را در کنار اسلامیت معنا و تداوم ببخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه