اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تحقق مشارکت حداکثری پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان می دهد/ حضور در انتخابات عصاره همه ارزش هاست

تحقق مشارکت حداکثری پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان می دهد/ حضور در انتخابات عصاره همه ارزش هاست
سردار کریمی گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان می دهد و قطعا در برخوردهای خود تجدید نطر خواهد کرد چراکه مشارکت حداکثری یک امر بازدارنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ساعات نخست آغاز فرآیند رأی گیری با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا(س) اراک در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرمانده سپاه استان مرکزی پس از انداختن رأی خود به صندوق در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب گفت: امر مشارکت یک امر چند وجهی است و ما درون کشور مشارکت نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم که اینها در هم تنیده شده هستند و جدای از هم نیستند و لذا همه مشارکت ها بر یکدیگر تاثیرگذار هستند.

,

وی تصریح کرد: جامعه ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد و مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: اگر مشارکت حداکثری در کشور رقم بخورد قطعا هر فردی که انتخاب شود می تواند فردا در تعامل با جهان با اقتدار برخورد کند و تاثیرگذار باشد و همین طور در درون کشور برای رفع مشکلات بهتر عمل کند.

,

کریمی خاطرنشان کرد: امروز دوستان و دشمنان ملت ایران منتظر مشارکت مردم هستند و بر اساس درصد مشارکت مردم برخورد خودشان را تنظیم کنند، تحقق مشارکت حداکثری مردم پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان می دهد و قطعا در برخوردهای خود تجدید نطر خواهد کرد چراکه مشارکت حداکثری یک امر بازدارنده است.

,

وی با بیان اینکه امنیت پایدار یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است افزود:  قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید کننده امنیت و آن را بیش از گذشته تقویت خواهد کرد،  روی کار آمدن هر فردی با مشارکت حداکثری مردم موجب وحدت و انسجام ملی خواهد شد و می تواند در حل مشکلات خصوصا مسائل اقتصادی بهتر عمل کند.

,

فرمانده سپاه روح الله گفت: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف دینی و شرعی است یک وطیفه ملی هم هست و هرکسی که به دنبال پیشرفت و سربلندی ملت ایران است باید در این عمل صالح مشارکت داشته باشد.

,

کریمی اظهار کرد: ملت ایران با حصور حماسی خود بار دیگر پیام اقتدار خود را به جهانیان اعلام می کنند و ایستادگی خود را بر روی ارزش های اسلامی نشان خواهند داد، حضور مردم در انتخابات تنها یک رای گیری نیست بلکه عصاره همه ارزش هایی است که ملت به دست آورده اند و ملت با حضور خود از همه دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه