اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

مشارکت حداکثری امنیت‌ساز و وحدت‌بخش است

مشارکت حداکثری امنیت‌ساز و وحدت‌بخش است
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأِی امنیت‌ساز و وحدت‌آفرین است و یک نوع هم‌بستگی ملی را خلق می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفت‌وگو با تهران نیوز اظهار داشت: به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید از دو منظر دینی و ملی باید نگاه کرد. از منظر دین، اسلام و قرآن؛ حضور حداکثری موجب نزول برکات الهی می‌شود و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران را از یک اقتدار ناگسستنی بهره‌مند خواهد کرد و حمایت خودشان را از نظام اسلامی اعلام می‌کنند. در حقیقت حضور حداکثری به یک معنا می‌تواند رضایت خداوند را به ارمغان آورد؛ چون واقعاً مشارکت مردم یکی از اصول اساسی در آموزه‌های دینی ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همیشه در این چهار دهه بر حضور حداکثری مردم تأکید کرده‌اند و این دو بزرگوار حضور حداکثری مردم را هیچ‌گاه یک حضور تشریفاتی و ویترینی قلمداد نمی‌کردند. بلکه حضور مردم را یک حضور معنادار که می‌تواند آثار معنوی و مادی بسیار زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد، می‌دانستند.

,

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج از منظر ملی به مزایای مشارکت حداکثری مردم اشاره و خاطرنشان کرد: از منظر ملی بارها شنیده‌ایم که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند اگر کسی من را هم قبول ندارد، به خاطر کشور در انتخابات شرکت کند؛ بنابراین اگر کسی فقط ایران را قبول داشته باشد و احساس تعلق به این کشور کند، باید در انتخابات مشارکت داشته باشد.

,

تویسرکانی افزود: حضور حداکثری مردم، امنیت‌ساز است و کشور ایران را از خطرات، تهدید و جنگ و درگیری در امان نگاه می‌دارد و این موضوع حائز اهمیت و غیرقابل چشم‌پوشی است. بنابراین حضور مردم امنیت‌ساز است و عدم‌حضور امنیت را با مخاطرات روبه‌رو می‌سازد و یک نوع ناامنی ایجاد می‌کند.

,

به گفته او؛ عدم حضور حداکثری به دشمن جرئت و جسارت می‌بخشد تا در پیشبرد اهداف ضدایرانی ایستادگی بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

,

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: علاوه بر امنیت، مشارکت حداکثری مردم به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم اقتدار و قدرت می‌بخشد تا در عرصه داخلی و خارجی برنامه‌ها و اهدافشان را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند و منافع ملی ایران را تأمین کنند. همچنین حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی وحدت‌آفرین است و نوعی هم‌بستگی ملی را خلق می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه