اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد

نقش مردم در تمدن‌سازی/ حضور گسترده ملت ایران در انتخابات دشمن را مایوس می کند

نقش مردم در تمدن‌سازی/ حضور گسترده ملت ایران در انتخابات دشمن را مایوس می کند
سردار کشکولی با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در انتخابات دشمن را مایوس می کند، گفت: مردم همیشه تمدن ساز هستند و با حضور خود نمایش اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی کشکولی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: نظام ما یک نظام مردم سالاری دینی است و مردم همیشه نقش مهم و اثرگذاری داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امام(ره) و رهبری، ملت ایران را به خوبی شناختند و مردم همیشه با نظام و انقلاب همراه هستند که در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب حرکت می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه مردم صاحبان این انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم هیچگاه دلسرد نمی شوند و به کوری چشم دشمنان و معاندین امروز حضور پررنگ و پرشوری خواهند داشت تا ناامیدی دشمن را مضاعف کنند.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: ملت ایران در صحنه های پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، کمک رسانی در سیل و زلزله و همچنین کمک مومنانه در ایام کرونا همیشه پیشگام بوده اند و در این انتخابات نیز مانند همیشه حضور گسترده ای خواهند داشت.

,

وی بیان کرد: مردم همیشه تمدن ساز هستند و با حضور خود نمایش اقتدار و عظمت ایران را به دنیا نشان می دهند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز همه ملت ایران برای سرافرازی و اقتدار ایران به صحنه آمده اند، ضروری است تا مسئولین قدردان این ملت باشند و باید با کرامت با مردم برخورد کرد، نباید کاری کرد که مردم دلسرد شودند و باید همه توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه