اخبار داغ

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

حضور مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات پرشور گزارش شده است

حضور مردم دماوند و فیروزکوه در انتخابات پرشور گزارش شده است
سیداحمد رسولی‌نژاد گفت: باید در انتخاب‌ها دقت کرد، نباید با صندوق رای قهر کرد؛ انتخاب خوب به ما برمی گردد همان‌طور که انتخاب بد به ما بازگشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سیداحمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با حضور در آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه‌السلام شهرستان فیروزکوه آرای خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

رسولی‌نژاد در حاشیه حضور پای صندوق رای در گفت‌وگو با خبرنار تهران نیوز در فیروزکوه اظهار کرد: امروز شاهد حضور و جشن بزرگ ملت ایران هستیم و به یاری مولا امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف جشن پیروزی ملت ایران در سراس کشور برگزار می شود؛ رای تک تک مردم شریف و حضور تک تک ملت ایران بویژه اهالی محترم دو شهرستان دماوند و فیروزکوه، بسیار موثر و کارگشاست.

,

وی گفت: اولویت اول رئیس جمهور آینده طبق فرمایش رهبری، باید بعد اقتصادی و معیشتی مردم باشد؛ مبارزه با فساد، مقابله با تورم، گرانی، رکود، حل مشکل مسکن و توجه به معیشت مردم از اولویت‌های رئیس جمهور آینده باشد؛ در خصوص شوراها باید فراجناحی و به دور از گرایش‌های سیاسی عمل کنند و دنبال پیگیری مطالبات مردم در امور شهری و روستایی باشند.

,

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارشاتی که از فرمانداران دو شهرستان، هیئت های نظارت و اجرایی داشتم شور انتخاباتی را بالا گزارش داده اند؛ البته در شهرستان فیروزکوه با توجه به بافت کشاورزی مردم از ظهر به بعد مراجعه می‌کنند اما از ابتدای صبح شاهد حضور مردم بودیم.

,

وی خطاب به کسانی که با صندوق‌های رای قهر کردند، بیان داشت: باید ر انتخاب ها دقت کرد، نباید با صندوق رای قهر کرد؛ انتخاب خوب به ما برمی‌گردد همان‌طور که انتخاب بد به ما بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه