اخبار داغ

تاجگردون؛ مغلوب بزرگ انتخابات ۱۴۰۰؛

از گزینه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری تا ریاست ستاد لاریجانی و در نهایت حمایت از کاندیدای اجاره‌ای!

از گزینه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری تا ریاست ستاد لاریجانی و در نهایت حمایت از کاندیدای اجاره‌ای!
جوسازی‌هایی که در خصوص معرفی تاجگردون به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انجام شد در نهایت به حمایت از کاندیدای اجاره ای برای ماندن در صحنه سیاسی گچساران و باشت منجر شد و وی را می توان مغلوب بزرگ انتخابات ۱۴۰۰ نامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس پس از مدت ها چشم انتظاری بیست و هشتم خرداد، روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و همچنین میان دوره مجلس شورای اسلامی فرا رسید و مردم با حضور چشمگیر خود از ساعات اولیه پای صندوق های رای حماسه دیگری را آفریدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه در کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص شهرستان‌های گچساران و باشت رنگ و بوی خاصی داشت چرا که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی پس از اتفاقات و حواشی سال گذشته که منجر به رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در مجلس یازدهم شد، برگزار می شود و فضای خاص را در این شهرستان به وجود آورده است.

,

در این مدت گمانه زنی ها و همچنین حواشی زیادی در خصوص نامزدهای انتخابات میان‌دوره‌ای گچساران و باشت وجود داشت غلامرضا تاجگردون که در ابتدا قصد نداشت عرصه را واگذار کند با معرفی برادر خود به عنوان نامزد انتخابات از وی حمایت کرد اما پس از رد صلاحیت ساسان تاجگردون، غلامرضا تاجگردون با چالش جدی مواجه شد و در دوراهی حمایت یا عدم حمایت از نامزدهای حاضر در انتخابات مواجه شد.

,

, ,

در حالی که جریان مقابل غلامرضا تاجگردون سید ناصر حسینی پور را به عنوان کاندیدای خود معرفی کرده بودند، وی سرانجام مجبور شد از هومان عسگری کاندیدای قشقایی‌ها حمایت کند این در حالی است که تاجگردون که هیچ گاه حاضر نمی شد خود را برای سایر افراد هزینه کند این بار به دلیل اجبار این کار را انجام داد.

,

نکته مهم دیگر در خصوص غلامرضا تاجگردون این است که وی و به خصوص طرفدارانش، او را یکی از گزینه های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری می دانستند اما پس از مدتی این فرضیه نیز رنگ باخت و مشخص شد اصلا چنین چیزی مطرح نبوده و تنها گمانه زنی رسانه های زنجیره ای نماینده سابق گچساران و باشت بوده است.

,

, ,

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نیز از غلامرضا تاجگردون به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست ستاد علی لاریجانی نام برده می شد اما با ردصلاحیت رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، تاجگردون هم از گردونه خارج شد.

,

پس از نهایی شدن لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری غلامرضا تاجگردون که  همیشه سعی داشت با تحریک احساسات طرفداران خود سبد رای قابل توجهی را برای خود به همراه داشته باشد این بار در چرخشی ۱۸۰ درجه به سمت محسن رضایی رفت و به دلیل مسائل قومیتی از وی حمایت کرد.

,

از این شاخه به آن شاخه پریدن های غلامرضا تاجگردون این نکته را نیز می توان اضافه کرد که وی پس از خروج از مجلس به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد انتخاب شد و در آنجا نیز چند ماه بیشتر دوام نیاورد و پس از انتشار فیش حقوقی ۸۵ میلیونی اش از این کار نیز برکنار شد.

,

مردم همیشه غلامرضا تاجگردون را با غرور و پرستیژ بالا می شناختند و این خصیصه را یکی از مهمترین خصوصیات تاجگردون می‌دانستند اما به نظر می رسد اتفاقات یک سال اخیر باعث شده است که تاجگردون برای باقی ماندن در قدرت و داشتن کورسوی امید برای سال های آینده خود را به هر دری می زند تا از این طریق بتواند همچنان در صحنه سیاسی گچساران و باشت حضور داشته باشد.

,

غلامرضا تاجگردون را می توان یکی از نگون بخت ترین سیاستمدارانی دانست که از ریاست یکی از کمیسیون های مهم مجلس شورای اسلامی به ریاست یک شرکت بیمه ای و در نهایت اخراج از آن رسید و از طرف دیگر جوسازی هایی که در خصوص معرفی وی به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری انجام شد در نهایت امروز مجبور شده است از کاندیدای اجاره ای برای ماندن در صحنه سیاسی گچساران و باشت استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه