اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

مشارکت حداکثری استقلال و آزادی ایران را حفظ می‌کند

مشارکت حداکثری استقلال و آزادی ایران را حفظ می‌کند
محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: انتخابات تنها ابزاری بوده که جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه توانسته توطئه‌ها و تهدیدات را خنثی کند و اجازه ندهد استقلال و آزادی کشور ایران به خاطر بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: شروع جمهوری اسلامی ایران با انتخابات بوده است. گرچه مردم در راهپیمایی‌ها مشارکت داشتند و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می‌دادند، اما جمهوری اسلامی ایران از دل انتخابات بیرون آمده و منشأ و مبدأ آن براساس آرای مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, انتخابات,

وی گفت: امام خمینی(ره) فرموده بودند که شعار استقلال‌خواهی و آزادی‌خواهی مردم ایران توسط انتخابات اثبات خواهد شد. انقلاب اسلامی ایران از معدود انقلاب‌های جهان محسوب می‌شود که توانسته ۵۰ روز پس از پیروزی، انتخابات برگزار کند که واقعاً بی‌نظیر و غیرقابل توصیف است.

,

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چهار دهه گذشته بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده و اکثراً هم انتخابتی بوده که ماهیت رقابتی داشته است. انتخابات تنها ابزاری بوده که جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه توانسته توطئه‌ها و تهدیدات را خنثی کند و اجازه ندهد که استقلال و آزادی کشور ایران به خاطر بیفتد.

,

جمالی نوبندگانی با بیان این مطلب که دشمنان و اپوزیسیون تلاش می‌کنند با تشویق مردم به عدم مشارکت در انتخابات، بازی جدید علیه جمهوری اسلامی به راه بیندازند، افزود: شاید بخشی از ملت به خاطر مشکلات اقتصادی با صندوق رأی قهر کنند و نسبت به عملکرد مسئولان گلایه‌مند باشند، اما این ملت هیچ‌گاه نسبت به نظام و جمهوری اسلامی دلسرد نبوده و از آن رویگردان نیستند و از اینکه انقلاب کرده‌اند پشیمان نیستند.

,

او گفت: اینکه دشمن ادعا می‌کند مردم نسبت به جمهوری اسلامی بدبین هستند و از آن رویگردان شده‌اند، بهتر است به تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نگاهی بیندازند و مشاهده کنند که سیل عظیمی از جمعیت چگونه در مراسم وداع با سردار مدافع حرم شرکت داشته‌اند؛ مراسمی که در آن از همه اقشار حضور پیدا کرده بودند.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است که جمهوری اسلامی به ثبات رسیده و از سوی اپوزیسیون، رسانه‌ها و گروه‌های معاند به آن آسیبی وارد نمی‌شود.

,

جمالی نوبندگانی نقدی بر مناظرات انتخابات ریاست جمهوری وارد کرد و گفت: بهتر بود این مناظرات به صورت دو به دو برگزار می‌شود و از کاندیداها در خصوص مسائل اساسی و مهم کشور پرسش می‌شد. همچنین باید زمان بیشتری به هر کاندیدا اختصاص یابد؛ زیرا در سه دقیقه که ۳۰ ثانیه آن با سلام و احوال‌پرسی سپری می‌شود، نمی‌توان در رابطه با مسائل اساسی سخن گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه